بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه ی الهی در مورخ 1 مرداد 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر شریفیه و جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم ،جناب سروان سام نژاد رئیس کلانتری 14 شریفیه ، جناب سروان حاجیلو جانشین کلانتری 14 شریفیه ، جناب سروان قربانی مسئول تجسس و آگاهی و سرکار استوار موسوی پرسنل آگاهی کلانتری 14 شریفیه تشکیل شد.

آقای احمد قدوسیان روز اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ع) و روز ازدواج را تبریک گفتند و انتصاب های شایسته جناب سروان سام نژاد،جناب سروان حاجیلو،جناب سروان قربانی و سرکار استوار موسوی را تبریک گفتند و همچنین از خدمات و زحمات مخلصانه جناب سروان بیگلری و جناب سروان سمیعی تقدیر و تشکر نمودند .
در ادامه آقای بهتویی از زحمات نیروی انتظامی در سراسر کشور تقدیر و تشکر نمودند . ایشان در ادامه در خصوص تعاملات کلانتری،بسیج، شورا و شهرداری مطالبی بیان نمودند و ضمن قول مساعد در حمایت از مجموعه نیروی انتظامی خواستار همکاری بیشتر در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی شدند . ایشان در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مجموعه جدید نباید نقاط ضعف گذشته را دیگر داشته باشد اشاره نمودند و آرزوی موفقیت برای پرسنل خدوم کلانتری 14 شریفیه را نمودند.
سپس آقای حیدر محمد حسن لی با اشاره به امنیت موجود در جامعه از زحمات پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمودند. ایشان خواستار بازسازی ساختمان کلانتری و نوسازی خودرو و موتورسیکلت برای خدمت بهتر شدند . همچنین در خصوص اقدامات مناسب در راستای پیشگیری جرائم مطالبی بیان نمودند.
آقای علی اکبر کرمی نیز صمن خیر مقدم به حاضرین از آمادگی مجموعه مدیریت شهری در همکاری و حمایت مجموعه کلانتری 14 شریفی اعلام نمودند.
در ادامه آقای معروفخانی احدی از شهروندان و از بسیجیان فعال حوزه شهید مطهری مواردی را نیز در خصوص پیگیری و مشکلات مرتبط با کلانتری در گذشته مطرح نمودند .
در ادامه آقای سام نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل کلانتری، شورا و شهرداری مواردی را در خصوص کشف جرائم ، اقدامات پیشگیرانه ، طرح های پاک سازی انجام شده و کمبود امکانات و پیگیریهای ایشان برای برطرف نمودن آنها مطرح نمودند . ایشان همچنین با اشاره به بافت اجتماعی شهر شریفیه که از طیف های مختلف جامعه تشکیل شده است، حفظ آرامش و امنیت برای اقوام مختلف حائز اهمیت است .ایشان همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر نهاد های مختلف در عملکرد بهتر کلانتری شدند.
جناب سروان حاجیلو ضمن اشاره به رشادت های پرسنل نیروی انتظامی در سراسر کشور خواستار در نظر گرفتن زحمات پرسنل در عملکرد نیروی انتظامی شدند و نیزتعامل بیشتر نهادهای مختلف در ایجاد امنیت را مهم دانستند .
جناب سروان سام نژاد نیز خواستار نصب دوربین ها برای مغازه و کسبه در خیابانها شدند . ایشان همچنین فشار اقتصادی به مردم را در افزایش اقدام به سرقت عامل مهمی دانستند.
در ادامه آقای قدوسیان آزاد سازی تعدادی از زندانیان به دلیل پیشگیری ابتلای آنها به بیماری کرونا که لازم بوده است را سبب افزایش اقدام به سرقت دانستند.
در ادامه آقای هاشمی نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین به اهمیت خدمات نیروی انتظامی در سراسر کشور اشاره نمودند . ایشان در ادامه آرامش و امنیت اجتماعی در شهر شریفیه را مثال زدنی دانستند . در ادامه به بافت ساختمانی و ملزومات امنیتی مد نظر نیروی انتظامی اشاره نمودند و خواستار تهیه و تحویل فهرست از نیروی انتظامی برای گنجاندن آن در پروانه های ساختمانی شهرداری شدند.
ایشان ضمن تاثیر گذاری دوربین ها در سطح شهر از جمله دوربین های ترافیکی و امنیتی که در حال بهره بردای می باشد ، امنیت فیزیکی و تجهیزات ساختمانی را نیز بسیار مهم دانستند . ایشان همچنین در خصوص قرارداد سالهای گذشته شهرداری و نیروی انتظامی جهت تامین نیرو مطالبی را مطرح نمودند که متاسفانه اقدامی توسط نیروی انتظامی در این خصوص صورت نگرفته است و خواستار پیگیری آن شدند . همچنین امنیت اموال شهرداری و دولتی را در افزایش امنیت و آرامش روانی شهر و شهروندان مهم دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.