بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 14 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس حسینی مسئول محترم واحد درآمد شهرداری و جناب آقای صفاری کارشناس طرح تفکیک زباله تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.
آقای آیت نظری اصل ریاست محترم کمیسیون ایام فاطمیه و درگذشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفتند و آعاز سال نو میلادی را به هموطنان مصیحی تبریک گفتند.ایشان در ادامه به موضوع جلسه طرح تفکیک زباله از مبدا پرداختند و خواستار توضیح نماینده شرکت پردیس دشت سبز البرز شدند . آقای صفاری نماینده شرکت گزارش عملکرد این شرکت در اجرای طرح تفکیک در شهرهای مختلف از جمله مشهد و اصفهان را ارائه نمودند و به مزایای این طرح از جمله حفظ محیط زیست و جلوگیر از هدر رفتن سرمایه اشاره نمودند .ایشان در ادامه افزودند این طرح در مدارس و ادارات در شهر قزوین از سال 85 شروع شده است و که با توجه به چند گانگی طرح زیاد در ابتدا زیاد موفق نبود که در ادامه با توجه به آموزشهای لازمه موفقیت نسبی داشته است. ایشان به برآورد طرح جمع آوری زباله خشک در شریفیه پرداختند که در ماه حدود 32 تن می باشد و با توجه به آموزشهای لازمه بین شهروندان می تواند درآمد حدود 24 میلیون تومان داشته باشد . در ادامه همکاران شورا سوالات خود را مطرح نمودند .
سپس آقای سیدرضا حسینی تعرفه بهای خدمات و عوارض محلی شهرداری شریفیه در سال 1400 را ارائه نمودند و ضمن ارائه توضیحات به سوالات همکاران پاسخ دادند . در ادامه در خصوص کدهای درآمدی حذف شده شهرداری ، کدهای دارای افزایش قیمت ، کاهش برخی آیتم ها و ثابت ماندن اکثر آیتم ها و کدها بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.