بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 24 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر و جناب آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.
آقای آیت نظری اصل ریاست محترم کمیسیون برنامه ، بودجه و عمران شهری به روز 26 دی ماه سالروز فرار شاه معدوم در سال 57 اشاره نمودند و همچنین فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفتند. در ادامه در خصوص پل انتهای گلستان و صورت وضعیت پیمانکار و حفاظ کشی راه آهن توضیحاتی ارائه نمودند و با اشاره به موضوع جلسه خواستار توضیحات آقای رشوند در خصوص گزارش نه ماه سال 99 شهرداری شدند .
آقای رشوند در ابتدا در خصوص مشکل پیمانکار قبلی خدمات شهری آقای شهسواری ومیزان طلب و بدهی ایشان و اقدامات شهرداری در این مورد توضیحاتی ارائه نمودند.سپس ایشان در خصوص گزارش نه ماهه سال 99 شهرداری مبالغ هزینه شهرداری را در حوزه عمرانی و جاری عنوان نمودند که با توجه به تعهدی بودن بودجه که حقوق آبان و آذر و به پیمانکار خدمات شهری پرداخت نشده نشده است ، ایشان در خصوص درآمدهاس شهرداری از محل های ارزش افزوده ، عوارض تمرکز و عوارض خودرو ، کدهای پروانه ساختمانی ، نوسازی ، پسماند ، جرائم ماده100 ، فروش اموال منقول و غیر منقول و همچنین در خصوص هزینه های جاری به تفکیک توضیحاتی ارائه نمودند . در ادامه در خصوص هزینه های عمرانی به تفکیک بوستان بانوان المان شهدای گمنام ، میدان غدیر ، ترمیم جداول ، تکمیل ساختمان آتش نشانی ، لکه گیری و جدول گذاری ، تکمیل محوطه ساختمان اداری ، تکمیل سالن اجتماعات ، تکمیل کتابخانه عمومی ، نقشه های اجرایی ساختمان فرهنگسرا به سوالات همکاران پاسخ دادند .
آقای بهتویی به انتقال نیروهای آتش نشان یا سایر قسمت قسمتها به تخصص و سلامت نیروها توجه شود که آقای رشوند به نحوه گزینش افراد و سلامتی آنها و فعالیت آزمایشی آنها به مدت شش ماه در شهرداری توضیحاتی ارائه نمودند.
در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد و در خصوص مسیر آب انتهای مزار بحث و تبادل نظر گردید و در پایان اعضای کمیسیون به همراه سرپرست شهرداری از محل مذکور بازدید بعمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.