بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 1 آبان 99 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتوئی آغاز گردید.

آقای قدوسیان ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) مطالبی بیان نمودند آیشان همچنین آغاز امامت حضرت مهدی (ع) را تبریک گفتند .

ایشان با ذکر چند تذکر و تاکید برای بکارگیری یک نفر کارمند حقوقی و حقوقدان که کارهای حقوقی شورا و شهرداری را در ادارات ذی ربط و بحث های مشاوره ای حقوق و کمیسیون و مناقصات را انجام دهد و یک نفر کارمند در امور فرهنگی و اجتماعی بکارگیری شود که کارهای فرهنگی و اجتماعی شورا و شهرداری را در سطح شهر انجام دهد که جزء ضروریات شورا و شهرداری می باشد. در ادامه به برنامه کمیته فرهنگی شهر شریفیه که توسط آقای حسن صابری تدوین شده بود اشاره نمودند و خواستار اجرایی نمودن آن برنامه با حضور مسئولین فرهنگی شهر از جمله شورا ، شهرداری ، بسیج و هیات های امنای مساجد و روحانیون در جلسه آتی شدند . سپس از آقای محمد رضایی مسئول گروه سرود ثارالله که در کنار کارهای فرهنگی به کارآفارینی و اشتغال زایی و تهیه دستگاه ضد عفونی فعالیت می نمایند تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.