بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 24 اسفند 99 جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون حقوقی ، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر شریفیه تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتوئی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین (ع) و روز آزادگان را خدمت پاسداران ، جانبازان و آزادگان کشور تبریک و تهنیت گفتند ، ایشان همچنین پیشاپیش عید باستانی نوروز را به همه مردم ایران اسلامی تبریک گفتند و آرزوی سالی پر برکت ، پر روزی ، سلامت و به دوری از بیماریها و مرضها و بلاها مخصوصا بیماری منحوس کرونا را نمودند.. ایشان همچنین روز بزرگداشت پروین اعتصامی را گرامی داشتند .
در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.
سپس آقای خدابنده نماینده محترم هلال احمر شهرستان البرز پیشنهاد تاسیس اطاق هلا احمر که دارای شرح وظایف در پوشش امدادی ، درمانی می باشد شدند فعالیت این اطاق شامل کلاس آموزش رایگان و تخصصی ، بسته های معیشتی ، شرکت در مسابقات ورزشی ، پوشش درمانی همراه با ویزیت رایگان می باشد که پس از بحث و تبادل نظر شورا و شهرداری و هلال احمر شهرستان البرز مقرر شد مساعدت لازم در خصوص واگذاری یک اطاق جهت تاسیس اطاق هلال احمر صورت پذیرد.
در ادامه با آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری و آقای مهندس امینی کارشناس عمرانی در خصوص نصب فوندانسیونهای تیرهای برق بلوار شهید بهشتی با تماس با آقای مهندس شریفی معاون اداره برق محمدیه بحث و تبادل نظر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.