بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 20 مهر 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر،جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار تشکیل شد.
جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز شد.
لایحه مذکور توسط آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حمل و نقل شورا قرائت گردید،حاضرین در خصوص واگذاری امتیاز خط واحد اتوبوس یا مینی بوس به بخش خصوصی بحث و تبادل نظر پرداختند،نحوه واگذاری به چه شکل باید باشد،آیا از اتوبوس یا مینی بوس یا میدل باس استفاده می گردد،معایب و محاسن استفاده از اتوبوس و یا مینی بوس ،ارائه سوبسیت به رانندگان که در این امر مشارکت می نمایند از جمله مواردی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آقای حسن بهتویی خواستار ارائه اولتیماتوم دیگر برای رانندگان مینی بوس داخل شهر شدند.آقای شعبانی عنوان نمودند که این کار بارها از سوی شهرداری به رانندگان انجام شده اما مورد استقبال قرار نگرفته است.
آقای آیت نظری اصل نیز خواستار اعلان عمومی به وسیله نصب بنر و پلاکارد در سطح شهر شدند.
آقای قدوسیان ضمن تایید نظرات آقایان بهتویی و نظری اصل صبر و تامل بیش از اندازه برای مشارکت رانندگان را با توجه جلسات متعدد با رانندگان و نیز درخواست مکرر شهروندان جایز نداستند و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع شدند و افزودند شرایط رانندگان شهر،وسایل رانندگان و تقاضای مکرر شهروندان را در اتخاذ تصمیم مهم دانستند.
مصوبه:
1- مقرر گردید از  مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمدیه جهت تبادل نظر و افکار در جلسه آینده کمیسیون  حمل و نقل  شهری شورا دعوت بعمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.