بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 23 شهریور 99 جلسه کمیسیون حمل و نقل شورا با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل شورا و جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
آقای علی اکبر کرمی ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت گفتند . سپس ایشان به مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری در دوران کرونا اشاره نمودند که اکثر رانندگان پروتوکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و طبق توافق خودشان عمل می کنند.
در ادامه آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل اعلام نمودند که با توجه به اینکه نرخ سرویس مدارس برای وضعیت سفید قبلا تصویب شده و برای وضعیت زرد طبق جلسه اضطراری آموزش و پرورش ، تعرفه جدید در نظر گرفته شده است و در شهر شریفیه اکثر اولیاء خود دانش آموزان را به مدرسه می برند و همچنین تعداد سرویس مدارس مینی بوس کم می باشد و نظارت با مدیران مدرسه و کارگروه ماده18 می باشد.
اعضای کمیسیون در خصوص نقاط قوت و ضعف سرویس مدارس بحث و تبادل نظر نمودند و سوالاتی مطرح نمودند و آقای مرادی به سوال همکاران پاسخ دادند.
مصوبه:
1-نامه شماره 1610 مورخ 18 / 06 / 99 شهردار محترم ، احتراما پيرو مصوبه شماره 11775 مورخ 11 / 06 / 99 كارگروه ماده 18 در خصوص تعيين نرخ كرايه سرويس حمل ونقل دانش آموزان با فرض 8 روز سرويس دهي در سال تحصيلي 1400-1399 در وضعيت زرد ، نرخ كرايه(يك برگ به پيوست) با در نظر گرفتن پروتكل هاي بهداشتي و حمل 3 دانش آموز جهت بررسي و تصويب به حضور ارسال مي گردد.يادآور مي گردد در حالت عادي (وضعيت سفيد)طبق نرخ كرايه مصوب شده و در وضعيت قرمز بدليل عدم حمل و نقل دانش آموز هيچگونه كرايه استرداد نمي گردد . در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون حمل و نقل شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسیمی شورا ارجاع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.