بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 30 آبان 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل و ب قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان رئیس محترم کمیسیون حمل و نقل ضمن تبریک هفته بسیج به شروع آذر ماه خواستار برگزاری کمیسیونها و گزارشی از جلسه شورای بهداشت در شهرداری که ثمرات خیلی خوبی برای شهر داشته و از زحمات مرکز نیکوکاری و نیز حضور مهندس خطیبی مدیرعامل شرکت دانش بنیان آب پالایش در خصوص فاضلاب شهر تقدیر و تشکر نمودند.ایشان با اشاره به موضوع جلسه مشکل اصلی شهر را نارضایتی مردم از حمل و نقل همگانی دانستند.
آقای بهتویی لایحه وارده را قرائت نموده و توضیحاتی ارئه نمودند.آقای قدوسیان در خصوص بندهای لایحه توضیحات مبسوطی را بیان نمودند و در بندهای لایحه اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند.
آقای آیت نظری اصل خواستار برنامه ریزی در خدمات دهی در اکثر مناطق شهر با توجه به زیرساختهای شدند.آقای قدوسیان نیز از پیگیری جلسات برای کارشناسی بیشتر در اجرای این طرح شدند.
آقای بهتویی خواستار حضور مسئولین حمل و نقل چندین شهر همجوار و استفاده از تجربیات آنها شدند.
مصوبه:
1- نامه شماره 5863 مورخ 23 / 8 / 98 شهردار محترم،همانگونه كه استحضار داريد شهر شريفيه با بيش از 000 / 26 نفر جمعيت فاقد ناوگان حمل و نقل عمومي يكپارچه و متشكل است و ميني بوسهايي كه در حال حاضر جابجائي مسافر بين شريفيه و قزوين را بر عهده دارند عموما در ساعات فراغت از سرويس مدارس ، ادارات و شركت ها بدين كار مي پردازند كه از تبعات آن عدم خدمت رساني به موقع و كارامد در ساعات اوج سفر است . در راستاي ايجاد و تشكيل ناوگان حمل و نقل عمومي منظم و كارآمد كه رفاه و آسايش عموم مردم را در پي داشته باشد به پيوست لايحه واگذاري امتياز فعاليت خط واحد ميني بوس ( شريفيه – قزوين ) به بخش خصوصي به حضور ارسال مي گردد . خواهشمند است موضوع در جلسه شوراي محترم شهر بررسي و نتيجه را جهت طي مراحل قانوني و اجرايي ابلاغ فرماييد .در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای کمیسیون حمل و نقل شورا قرار گرفت و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورا ارجاع گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.