بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 5 تیر 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل،جناب آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری و تعدادی از رانندگان تشکیل شد .جلسه با قرائت قرآن توسط آقای مرادی آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان ضمن خیرمقدم به مهمانان محترم از زحمات آقای مرادی مسئول محترم واحد حمل و نقل شهرداری تقدیر و تشکر نمودند و مواردی را در خصوص وضعیت فعلی ناوگان حمل و نقل و نقاط قوت و ضعف آن مطرح نمودند و خواستار برخورد جدی تر در جهت بهبود وضعیت حمل و نقل و کسب رضایت شهروندان شدند.سپس آقای مرادی با اشاره به اینکه شهرداری ها در برخورد با متخلفین ناوگان حمل و نقل تنها و بدون حامی می باشند خواستار همکاری دستگاه های ذی ربط از جمله پلیس راهور،اتحادیه و اصناف شدند. در ادامه حاضرین خواستار برگزاری جلسه با همین موضوع با حضور اعضای شورا،شهردار محترم و دستگاه های مرتبط با این امر شدند تا تصمیم نهایی و قابل اجراء گرفته شود.
آقای حسن بهتویی با اشاره به تاکسی های اینترنتی که کرایه پایین تر می گیرند عنوان نمودند که کرایه ها طوری باشد که شهروندان ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری را برای رفت و آمد خود انتخاب نمایند.

IMG_1591آقای قدوسیان با اشاره به بند 27 ماده 80 قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375/3/1 با اعمال آخرین تغییرات و اصلاحات که مقرر می دارد تصویب نرخ کرایه وسائط نقلیه درون شهری بر عهده شورا می باشد افزودند که پیشنهاد شهرداری برای دو نرخی نمودن کرایه ها سبب بروز مشکل می گردد لذا اعضای کمیسیون با اتفاق آراء به تصویب نرخ کرایه بصورت تک نرخی نظر موافق دارند و این افزایش به میزانی باشد که میزان افزایش سال گذشته که کمتر از پیشنهاد شهرداری بود جبران گردد و از طرفی با توجه به اینکه اعضای شورا هم نمایندگان مردم می باشند و هم نمایندگان رانندگان شهر تصمیمات اعضای شورا در راستای صرفه و صلاح شهر،شهروندان و رانندگان محترم می باشد.
آقای بهتویی نیز خواستار ارائه خدمات مطلوب از سوی شهرداری به رانندگان محترم شدند و در مقابل نیز خواستار سعی هرچه بیشتر رانندگان محترم ناوگان حمل و نقل عمومی در کسب رضایت شهروندان و مجموعه مدیریت شهری شدند.
آقای مهدوی بازرس محترم خط تاکسی نیز به بیان مشکلات موجود در خط تاکسی از جمله استفاده شهروندان از تاکسی های محمدیه و نیز خودروهای شخصی و همچنین مشکلات رانندگان در تامین هزینه های خود با در نظر گرفتن افزایش قیمت ها پرداختند.
سپس اعضای محترم کمیسیون به اقدامات مجموعه مدیریت شهری از جمله احداث بلوار غربی که موجب تسهیل در رفت و آمد تاکسی ها و مینی بوس ها در بیشتر مسیرهای شهر می شود اشاره نمودند.
مصوبه:
1- نامه شماره 35/3322 مورخ 98/3/27 شهردار محترم در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل عمومی مطرح و اعضای محترم کمیسیون حمل و نقل با اتفاق آراء با افزایش 25 درصد برای مینی بوس ها،تاکسی تلفنی 20 درصد و تاکسی خطی 27 درصد موافقت نمود و جهت طرح و تصویب نهایی به صحن علنی شورا ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.