بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 19 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه و جمعی از ورزشکاران و مسئولین محترم هیاتهای ورزشی تشکیل و با قرائت توسط آقای بهتویی شروع شد.
آقای بهتویی ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت ایام فاطمیه و تسلیت شهادت امیر کبیر ، سالروز قیام خونین مردم قم را گرامی دانستند و به موضوع جلسه مشکلات هیات فوتبال پرداختند . ایشان عنوان نمودند که با توجه به ویروس کرونا و کم شدن فعالیتهای ورزشی باید از تمامی ظرفیت قومیتهای مختلف و پتانسیل ها در امر ورزش استفاده نمود . همچنین با عنایت به نتایج جلسات گذشته هیات فوتبال خواستار رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت شدند و خواستار احداث زمینهای ورزش در نقاط مختلف شهر جهت استفاده همه مردم از این امکانات شدند و از حمایت مجموعه مدیریت شهری در امر ورزش شهر خبر دادند .
در ادامه آقای روح الله آقاجانی دبیرهیات فوتبال بر اتحاد و همدلی همه ورزشکاران و مربیان و حمایت از ورزشکاران قهرمان و جذب منابع و اسپانسر و اختصاصی سالنها به باشگاهها اشاره نمودند.
آقای ابوالفضل اسفروینی به چارت هیات فوتبال شهر شریفیه اشاره نمودند و به تشریح وظایف هرکدام از زیر مجموعه آنها پرداختند .
در ادامه آقای حسن یاوری مسئول ورزش و جوانان شهر شریفیه خلاصه ای از جلسات گذشته و فعالیتها آنها از جمله تشکیل چارت و مشخص نمودن اشخاص و وظایف آنها و تقسیم بندی به رده های سنین مختلف اشاره نمودند که باعث کشف استعداد ها و برنامه ریزی در تمامی رده ها می شود و حمایت از ورزشکاران می شود . ایشان خواستار اختصاص سالن به هیات فوتبال و مسئولیت برخی چارتها اشاره و در برخی چارتها که مسئولیت مشخص نشده خواستار معرغی این افراد شده و استفاده از اشخصای متخصص و متعهد در چارتها شدند .
آقای محمدپور نائب رئیس هیات نیز خواستار استفاده از پتانسیل و در نظر گفتن تخصص در پستها شدند.
آقای علیپور از پیشکسوتان ورزش نیز خواستار آموزش و توجیه سرپرستان و مربیان و بازیکنان شدند.
در ادامه مربیان و پیشکسوتان و بازیکنان ورزشکاران به بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب کمیته ها و چارتها شدند .
آقای قدوسیان خواستار اختصاصی یک نفر به عنوان مسئول شورای راهبردی در هیات فوتبال که در ارتقای کمیته فنی و آموزش شدند که به صورت علمی و عملی اداره شود . آقای حسن علویری نیز خواستار اولویت بندی برنامه ها و اجرایی نمودند برنامه ها و داشتن برنامه مدون در ورزش شدند. و در پایان برای باقیمانده چارتها در پستهای مختلف افراد پیشنهادی و کاربردی و متخصص و متعهد بحث و تبادل نظر نمودند و نسبت به معرفی پستهای باقیمانده اقدام شد و چارت هیات فوتبال به پیوست می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.