بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه الهی در مورخ 26 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر شریفیه و جناب آقای یاوری شکیب مسئول محترم ورزش و جوانان شهر و اعضای هیت فوتبال تشکیل و با قرائت توسط آقای بهتویی شروع شد.
آقای حسن بهتویی رئیس محترم کمیسیون ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سالروز فرار شاه معدوم از کشور اشاره نمودند و در این خصوص مطالبی بیان نمودند . ایشان در ادامه خواستار مشارکت شهرداری در برگزاری مسابقات ورزشی شدند و افزودند واحد خیرین هیت فوتبال نیز باید بسیار فعال باشد و خواستار سرمایه گذاری روی قشر جوانان که سرمایه عظیم کشور و شهر می باشند شدند .
در ادامه آقای یاوری شکیب ضمن تشکر از کمیسیون ورزش و جوانان چارت هیات فوتبال را ارائه نمودند و وظایف هرکدام از اعضای این هیات، از رئیس هیات فوتبال تا همه زیر مجموعه ها شرح دادند و خواستار کم و زیاد کردن این شرح وظایف در لزوم شدند که این چارت و شرح وظایف آن به پیوست صورتجلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورا می باشد . ایشان در ادامه در خصوص بندهای شرح وظایف اعضای هیات فوتبال و کمیسیون ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر نمودند .
آقای بهتویی خواستار نصب دوربینهای مدار بسته در سالنهای ورزشی بخاطر مسائل امنیتی شدند .
آقای یاوری شکیب به دیدار رئیس ورزش و جوانان شهرستان البرز اشاره نمودند و مشکلات سالن های ورزشی از جمله عدم نور مناسب و برخی مشکلات دیگر را مطرح نمودند.
آقای آیت نظری اصل به مناسب سازی معابر ورودی سالن ها طبق جلسات فرمانداری و بهزیستی اشاره و توضیحاتی ارائه نمودند.
آقای ابوالفضل اسفرورینی بحث هزینه های اجاره بهاء سالن ها را مطرح نمودند و افزودند که درآمدها مجدد باید در همان سالن ورزشی هزینه شود و ایشان همچنین خواستار پیگیری و ارائه راه حل در این خصوص شدند.
آقای قدوسیان به بومی سازی و واگذاری سالنهای ورزشی شهر به شهروندان و نیز استفاده تیمهای بومی از سالن ها با هزینه های کمتر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.