بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 6 آذر 98 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای قدوسیان ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سراسر کشور مخصوصاً بسیجیان محترم شهر شریفیه و نیز تبریک ماه ربیع الثانی از آقای علی اکبر کرمی رئیس کمیسیون فرهنگی،حقوقی و اجتماعی شورا خواستند تا مطالبی در خصوص هفته بسیج بیان نمایند.
آقای کرمی ضمن تبریک هفته بسیج به فرمایش امام (ره) در خصوص اهمیت بسیج که فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست و همچنین فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بسیجی یعنی حضرت علی (ع) که تمام هستی خود را فدای اسلام نمودند اشاره نمودند و افزودند که 80 درصد شهدای جنگ تحمیلی بسیجی بودند و نقش پررنگی در تمامی مناطق کشور داشتند ،ایشان با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند با بسیج می توان جهان را اداره کرد،مدیریت بسیجی را حائز اهمیت دانستند و در خصوص نقش بسیج در مرتفع نمودن فتنه ها بعد از جنگ از جمله فتنه سال های 78 و 88 و 98 و نیز به تشکیل بسیج در کشورهای سوریه و عراق نیز اشاره نمودند. ایشان همچنین فرمایش مقام معظم رهبری را که فرمودند اگر مسئولان نظام از بسیج غفلت کنند من وعده عذاب آخرت می دهم را بیان نمودند. آقای کرمی از شهردار محترم و اعضای محترم شورا در خصوص همکاری،گرامیداشت و بازدید از بسیجیان در هفته بسیج تقدیر و تشکر نمودند.

اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شریفیه هفته بسیج را به مردم همیشه در صحنه انقلاب و بسیجی و جهادگر تبریک و تهنیت عرض نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.