بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم شریفیه ، جناب آقای محمد شعبانی معاون محترم شهردار ، حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محترم محمدیه ، جناب سروان لشگری معاون محترم کلانتری 14 شریفیه ، سرکار خانم خمسه رئیس محترم مرکز نیکوکاری شریفیه و تعدادی از فعالان فرهنگی شهر تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی شروع شد.
آقای احمد قدوسیان ضمن خیر مقدم به حاضرین به اهمیت جایگاه پدر در خانواده اشاره نمودند و از خدمات حجت الاسلام آقاحسینی پدر معنوی بخش محمدیه تقدیر و تشکر نمودند . ایشان همچنین سالروز 14 خرداد رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفتند و به خدمات ارزنده امام راحل در انقلاب و جهان اسلام اشاره نمودند و آغاز امامت حضرت امام خامنه ای را تبریک گفتند و سالروز قیام 15 خرداد را نیز گرامی داشتند. سپس شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفتند و در تبین جایگاه و خدمات امام صادق (ع) مطالبی بیان نمودند .
در ادامه حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه محترم محمدیه ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی شهر و شهردار محترم شریفیه به موضوع جلسه و مناسبتهای پیش رو از جمله سالروز 14 خرداد رحلت حضرت امام خمینی (ره) که روز تاریخی در تقویم ایران اسلامی می باشد را گرامی داشتند . ایشان همچنین به خدمات رهبر انقلاب برای ایران اسلامی که ایران را در جهان به شایستگی و عزت و معرفی نمودند که از برکات آن اسلام به تمام نقاط جهان از جمله غزه فلسطین سوریه لبنان یمن بحرین و عراق و … صادر شده است . ایشان در ادامه به قیام 15 خرداد نیز اشاره نمودند و شهدای آن روز خونین را گرامی داشتند. ایشان سپس به شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب شیعه اشاره نمودند و در خصوص جایگاه امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مذهب شیعه جعفری، خدمات امام صادق (ع) برای اسلام و تشیع و انتشار تشیع در تمام ابواب فقه با 65 هزار روایت و تربیت شاگردان بسیار در تمامی زمینه ها مطالبی بیان نمودند . ایشان در ادامه به برکات انقلاب اسلامی که استکبار جهانی و امریکا هیچ گونه نقشی در کشور ما ندارند و ما هم باید در انتخابات انتخاب خود را در حد حاج قاسم سلیمانی داشته باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم و به ندای رهبر انقلاب لبیک بگوئیم و در خصوص انتخابات شورا باید انتخاب اصلاح داشته باشیم و به زد و بندهای و بگو مگوها و رانت بازیها و تخلفات آشکار در بعضی شهرها و روستاها اشاره و خواستار برخورد با آنها شدند و به تاریخچه شهر شریفیه و نقش ایمان و معنویت و شهدا در این شهر با مردم با ایمان و پای کار و لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری خواستار حضور پرشر مردم در پای صندوق رای شدند .
در ادامه آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی شهردار محترم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از فرمایشات حاج آقاحسینی و اشاره به مناسبتهای پیش رو در خصوص اقدامات در دست اقدام از جمله بانوان که تا حدود یکماه آینده افتتاح خواهد شد ، تفاهم نامه منعقده با راه آهن شمال2 جهت حفاظ گذاری با همکاری استانداری و راه آهن شمال2 و نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم شهرستان البرز ، رنگ آمیزی و روشنایی زیرگذرهای عابر راه آهن ، نصب المان شهدا و هندوانه مطالبی بیان نمودند و به معضلات اجتماعی کوی شهید رجایی و مشکلات آن اشاره نمودند . ایشان همچنین به راه اندازی اورژانس جاده ای در ساختمان آتش نشانی و تفاهم نامه منعقده با اورژانس جاده ای استان جهت احداث ساختمان اشاره نمودند و مطالبی بیان نمودند. در ادامه آقای شهردار گزارشی در خصوص لوایح ارسالی توضیحاتی ارائه نمودند و در خصوص ایام انتخابات و تبلیغات سطح شهر و رعایت موارد قانونی توسط کاندیداها خواستار شدند.
در ادامه خانم خمسه رئیس محترم مرکز نیکوکاری شریفیه ضمن تقدیر وتشکر از شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و امام جمعه محترم محمدیه و تشکر از خانم شوندی گزارشی از اقدامات و خدمات این مرکز که در حدود 700 مددجو که در بخشهای مختلف از جمله نیازمندان 1200 بسته معیشتی 4000 پرس غذای گرم و رهن و اجاره 5 خانواده 8 فقره جهیزیه و 50 میلیون هزینه های دارویی و کار آفرینی برای 15 خانواده سرپرست و با همکاری شورا و شهرداری آموزش و سوادآموزی و کارآفرینی و افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد به 500 میلیون و با 200 میلیون هم افزایی و 70 فقره وام و زکات فطره امسال در حدود 15 میلیون 12 میلیون کفاره و 7 میلیون فقره سادات گزارشی از عملکرد سال 1400 ارائه نمودند.
در ادامه جناب سروان لشگری معاون کلانتری 14 به برخی مشکلات از جمله حوادث برخورد قطار با شهروندان و مشکلات اجتماعی کوی شهید رجایی و سطح شهر مطالبی بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.