در مورخ 5 اردیبهشت 97 جلسه ای با حضور پرسنل شورای حل اختلاف شهر تشکیل شد،

IMG_4321آقای حاجی آبادی رئیس شورای حل اختلاف شعبه یک شریفیه ضمن تبریک ایام شعبانیه و تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در خصوص همکاری با شورای حل اختلاف شهر گزارشی از اقدامات و بیلان کاری شورای حل اختلاف ارائه نمودند و در خصوص احداث ساختمان شورای حل اختلاف توسط شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نمودند.

IMG_4320 آقای کریمخانی رییس شورای حل اختلاف شعبه دو شریفیه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گزارشی از اقدامات به موضوع سازش در حل اختلاف و کاهش امر طلاق در شهر شریفیه ارائه نمودند و همچنین به موضوع نبود یک مامور انتظامی در جلسات شورای حل اختلاف اشاره و خواستار پیگیری از ناحیه شورا و شهرداری شدند.

IMG_4310
در ادامه آقای هاشمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حاضرین به موضوع اهمیت جایگاه شورای حل اختلاف و تلاشهای مجموعه اعضای حل اختلاف اشاره و از خدمات و تلاشهای اعضای حل اختلاف شهر شریفیه تقدیر و تشکر نمودند.در ادامه آقای حسن لی نیز ضمن اشاره به جایگاه حل اختلاف در آیات قرآن و احادیث در زمینه صلح و سازش و بخشش از خدمات این دوستان تقدیر و تشکر نمودند و به موضوع احداث یک ساختمان مناسب برای شورای حل اختلاف و مجتمع قضایی اشاره و خواستار پیگیری شورا و شهردار محترم در این موضوع شدند.آقای علی اکبر کرمی از خدمات اعضای شورای حل اختلاف تقدیر و تشکر نمودند و خواستار حمایت این عزیزان شدند.در ادامه آقای نظری نیز از زحمات پرسنل شورای حل اختلاف شهر قدردانی نمودند .سپس آقای بهتویی نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از خدمات این دوستان از ادامه تعامل و همکاری با اعضای شورای حل اختلاف خبر دادند.

IMG_4329
در ادامه دیگر اعضای محترم شورای حل اختلاف نیز از خدمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم در خصوص احداث ساختمان تقدیر و تشکر نمودند.

IMG_4324
در ادامه آقای قدوسیان به ماده 43و 45 قانون شوراهای حل اختلاف و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جایگاه شورای حل اختلاف و نظرآیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام احمدی میانجی رییس شورای حل اختلاف کشوردر این خصوص پرداختند .

IMG_4327
در آخر اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم با اهدای لوح و هدیه به پرسنل خدوم و زحمتکش شورای حل اختلاف از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمودند.

IMG_4328

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.