20171122_164525به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و آقای مهدی مرادی کارشناس حمل و نقل شهرداری و تعدادی از رانندگان تشکیل گردید.
پس از قرائت قرآن به مشکلات تعدادی از شهروندان رسیدگی شد .
در ادامه آقای احمد قدوسیان ضمن عرض تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و همچنین سرنگونی گروهک تروریستی داعش از زحمات رانندگان محترم تقدیر و تشکر نمودند.
آقای علی اکبر کرمی رئیس کمیسیون حقوقی،فرهنگی و اجتماعی توضیحاتی در خصوص جلسه این کمیسیون با موضوع مصلّی به صحن شورا ارائه دادند.
در ادامه آقای حجت بهتویی نماینده شورای رانندگان شهر به مطرح کردن مشکلات رانندگان از قبیل میزان و نحوه پرداخت عوارض رانندگان،کمبود توجه و عدم رسیدگی به مشکلات رانندگان،و همچنین به لزوم همکاری شهرداری در تسهیل پرداخت عوارض برای رانندگان پرداختند.

20171122_164637در ادامه آقای حیدر محمد حسن لی به عملکرد ضعیف در حوزه حمل و نقل اشاره و توجه بیشتر به این حوزه از قبیل نوسازی و ارائه سوبسیت را خواستار شدند.
سپس آقای آیت نظری اصل اشاره به نتیجه مطلوب نگرفتن در بحث سوبسیت در گذشته کردند و ساماندهی ماشین های سطح شهر شدند و مساعدت آقای شهردار را برای پرداخت عوارض خواستار شدند.
در ادامه آقای حسن بهتویی ضمن تقدیر و تشکر از عملکر آقای شهردار در چند سال گذشته بخصوص در امور حمل و نقل،پیشنهاد معافیت در پرداختی بخشی از عوارض برای رانندگان و همچنین ایجاد طرح های تشویقی برای رانندگان با عملکرد مناسب و همچنین الکترونیکی کردن پرداخت کرایه در ماشین ها را دادند.همچنین ایشان خواستار رسیدگی به مصوبات گذشته شورای اسلامی شهر در امور حمل و نقل و همچنین تامین بخشی از هزینه های رانندگان شدند.
20171122_164652سپس آقای شهردار به لزوم همکاری شورای اسلامی شهر،شهرداری و رانندگان برای حل مشکلات حمل و نقل اشاره کردند و پیشنهادی جهت تشکیل کارگروهی برای حل مشلات رانندگان دادند.و نیز به این موضوع که گرفتن عوارض از رانندگان و دادن سوبسیت به آنها در تناقض با یکدیگر هستند اشاره نمودند ،همچنین با اشاره به خدمات انجام گرفته در خصوص خیابانها و معابر شهر،توجه شهرداری به امور حمل و نقل را متذکر شدند.
20171122_164615ایشان با اشاره به مجری بودن شهرداری در اجرای قانون از معذوریت شهرداری در نگرفتن عوارض خبر دادند.همچنین پیشنهاد خود در خصوص ثبت نام رانندگان در امور حمل و نقل شهرداری جهت ساماندهی بهتر رانندگان ارائه دادند.
در ادامه آقای احمد قدوسیان با حمایت از رانندگان و رفع مشکلات آنان و تسهیل پرداخت عوارض از تاریخ 1/1/96 با مشورت نمایندگان شورای رانندگان و خواستار تنظیم مصوبه ای جهت تسهیل در پرداخت عوارض رانندگان خبر دادند.