به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای مهندس خانی شروع شد.
*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی ( ع ) و روز بزرگداشت سلمان فارسی مطالبی را بیان نمودند. در ادامه ایشان به جهت شروع پروژه های عمرانی در سطح شهر از شهردار محترم و عوامل عمرانی تشکر نمودند و در مورد پروژه های عمرانی، خواستار توضیحات لازم در موضوع همان پروژه شدند
*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، خواستار انعکاس پروژه ها توسط واحد روابط عمومی شهرداری به شهروندان. و همچنین خواستار اتحاد اعضاء شورا و شهردار در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری شدند.
*- حاج آقا حسن لی، گزارشی از نحوه تملک مالک درخصوص این اراضی یا بصورت تملک از طریق قیمت گذاری کارشناسی و یا اصلاحی ماده 101 و یا تهاتر مطالبی را بیان نمودند.
*- آقای مهندس خانی در خصوص توافقات خواستار تسریع در این موضوع و ایجاد رقابت میان شهروندان جهت توافق با مالکین شدند. در ادامه ایشان بیان نمودند، تصویربرداری هوایی از شهر و نقشه برداری از اراضی الحاقی را در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد.

  • – شهردار محترم در خصوص ملک آقای حاج حسین نور محمدی بصورت تملک نقدی، تهاتر و وراث شهید نور محمدی بصورت تبصره 1 ماده 101 ظرف مدت یک هفته اقدام نمایند. که همکاران شورا موافق این موضوع شدند و خواستار شروع کار بصورت ویژه شدند. در ادامه قرار شد نتیجه کارشناسی و مذاکره با مالکین را شهردار محترم تا 10 روز آینده به شورا اعلام نمایند.
    *- در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.