بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 6 اردیبهشت 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای مهندس سیدتقی فلاح امینی شهردار محترم شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین به فرمایش مقام معظم رهبری در فرهنگ اسلام بهترین انسانها کسانی اند که نزد دیگران سودمند باشند و در جای دیگر بنیاد این نهاد اجتماعی در حل عملگرایانه مشکلات مردم در شهر و روستاست و در جهت راحت تر کردن و اخلاقی کردن حقوق شهروندی توفیق شوراها در این هدف سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را افزایش می دهد .
در ادامه به عملکرد هیات رئیسه شورا اشاره نمودند که از ابتدای دوره پنجم شورا به دور از حاشیه و به دنبال خدمت به شهر و شهروندان بوده است . آقای قدوسیان روز شوراها را خدمت همه شوراهای روستا ، شهر ، بخش ، شهرستان ، استان و کشور تبریک گفتند و روز مردم سالاری را گرامی داشتند .
آقای مهندس فلاح امینی ضمن تبریک روز شوراها خواستار تقدیر و تشکر از خدمات اعضای محترم شورا شدند.
در ادامه در خصوص حریم جاده عنوان شد که تا 38 متر از محور(آکس) جاده حریم راه است و ساخت و ساز ممنوع می باشد و از 38 متر تا 100 متر با اجازه راه و شهرسازی ساخت و ساز مقدور خواهد بود و در خصوص راه آهن نیز عنوان گردید که تا 17 متر از وسط ریل ساخت و ساز ممنوع است و ملک راه آهن می باشد و از 17 متر تا 47 متر ساخت و ساز ممنوع است ولی احداث امکانات و تاسیسات زیربنایی با اجازه راه آهن مقدور خواهد بود و آن هم فقط زیر زمین و از 47 تا 117 متر ساخت و ساز با اجازه راه آهن ممکن است ( قانون حریم جاده و قانون حریم راه آهن )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.