بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 23 بهمن 97 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ، جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه،جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار،جناب آقای رشوند مسئول محترم مالی شهرداری و جناب آقای مهندس بهنامی مسئول محترم واحد عمرانی شهرداری شریفیه تشکیل شد.جلسه با تلاوت قرآن توسط آقای شعبانی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان در ابتدا با اشاره به میزان اهمیت بودجه شهرداری و شورا و نحوه تصویب آن خواستار بررسی هرچه دقیق تر آن شدند.
سپس آقای شهردار در خصوص بودجه توضیحاتی را مطرح نمودند.حاضرین در جلسه با اشاره به بودجه سال گذشته و پروژه هایی که در بودجه دیده شده است خواستار توضیح از شهردار محترم شدند.شهردار محترم نیز به همراه آقای رشوند توضیحاتی لازم را ارائه نمودند.
آقای قدوسیان خواستار ارائه گزارش عملکرد در خصوص بودجه سال جاری شدند که آقای رشوند اعلام نمودند که برای 9 ماهه اول سال97 مبلغ 4/600 میلیارد تومان و برای 3 ماهه آخر سال96 مبلغ نزدیک به 2/200 میلیارد تومان و مابقی بودجه نیز زمین های شهرداری می باشد.
آقای بهتویی خواستار با اشاره به بودجه پیشنهادی سال98 شهرداری این لایحه بودجه را مناسب دانستند.آقای آیت نظری اصل نیز با اشاره تمرکز بر روی پروژه های ناتمام خواستار کاهش بودجه در صورت امکان شدند.
سپس شهردار محترم با اشاره به لزوم اولویت بندی در اجرای پروژه های سال98 شهرداری پروژه های پیشنهادی سال98 را نامبردند و اعضای محترم شورا نیز به بحث و بررسی در این خصوص پرداختند.
سپس در خصوص ماده16 و 17 نیز بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه با حضور ریاست محترم اداره آب شریفیه جناب آقای مهندس بذرافشان در خصوص مسائل شهروندان با اداره آب که با شورا مطرح نمودند بحث گردید و همچنین در خصوص مخلوط ریزی جاده اداره آب نیز بحث و تبادل نظر شد.

مصوبه:

1-مقرر گردید مبلغ 7/000/000 ریال از بودجه شورا جهت تنظیم بودجه سال98 شورای اسلامی شهر شریفیه به آقای سعید رشوند پرداخت گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.