بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 26 مرداد 98 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر،جناب آقای دکتر هاشمی شهردار محترم شریفیه و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای آیت نظری اصل آغاز شد.
آقای احمد قدوسیان پیشاپیش ولادت امام هادی(ع) را تبریک گفتند و به دشواری های آن امام بزرگوار در زمان امامت خود که توسط حاکم وقت انجام می شد اشاره نمودند و آغاز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی در سال 1369 هجری شمسی گرامی داشتند و همچنین عید سعید غدیر خم را نیز تبریک گفتند.
در ادامه به بند 2 ماده2 دستورالعمل شرح وظیفه هیات رئیسه مقرر می دارد تدوین برنامه ها و اداره ی شورا که به تصویب شورا خواهد اشاره نمودند و به موضوع دستور جلسه برنامه توسعه راهبردی شهر شریفیه تا سال 1414 اشاره نمودند و از زحمات جناب آقای دکتر هاشمی در تهیه و تدوین این برنامه تشکر نمودند .ایشان در ادامه همچنین از زحمات و تلاش مثال زدنی هیات محترم رئیسه شورا در یکسال گذشته تقدیر و تشکر نمودند که بسیاری از مسائل در همین جلسات هیات رئیسه گره گشایی می گردد.سپس سرفصل برنامه توسعه راهبردی در جلسه قرائت نمودند و آقای دکتر هاشمی توضیحات لازم را در مورد هر سرفصل بیان نمودند.
در ادامه آقای آیت نظری اصل نامه شماره 2985 مورخ 98/5/23 شرکت آب منطقه ای استان قزوین که در جواب نامه های دفتر شورا به نمایندگان محترم مجلس و استانداری با موضوع ساماندهی رودخانه غربی و شرقی در 3 بند در جلسه قرائت نمودند .
آقای حسن بهتویی از پیگیری های آقای دکتر داود محمدی و سرکار خانم مهندس زرآبادی و جناب آقای مهدیخانی مدیرکل محترم مدیریت بحران استانداری و شرکت آب منطقه ای استان در خصوص رودخانه غربی و شرقی شهر شریفیه تقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه آقای مهندس رمضانی دبیر محترم هیات رئیسه در خصوص جلسه انتخاب هیات رئیسه سال جدید دوره پنجم که از ابتدای شهریور آغاز می گردد صحبت نمودند که در همین خصوص جلسه مورخ 98/5/30 در ساعت 18 در دفتر شورا برگزار خواهد شد و دعوتنامه های آن جلسه برای اعضای محترم صادر گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.