550- نامه شماره 6029 مورخ 13 / 09 / 98 شهردار محترم، احتراما با توجه به درخواست شماره 7429 مورخ 11/ 09/ 98 گروه سرود ثارالله”مبني بر مساعدت مالي جهت اجراي برنامه در مراسم اربعين و شهرهاي كربلا و نجف ، اين شهرداري در نظر دارد نسبت به مساعدت مالي به مبلغ 000 / 000 / 5 ريال از محل اعتبارات وظيفه خدمات شهري ماده 17 رديف 417702 اقدام نمايد. خواهشمند است ضمن بررسي مجوز مربوطه صادر و نتيجه را امر به ابلاغ فرمائيد.در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهرقرار گرفت.

551- نامه شماره 6030 مورخ 13 / 9 / 98 شهردار محترم،ماموریت آموزشی جهت بازدید از پروژه های عمرانی خراسان رضوی به مدت 4 روز با جانشینی آقای سعید رشوند در جلسه مطرح و با اتفاق آراء مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهرقرار گرفت.

*ارجاع گردد به مصوبه 553 صورتجلسه 185 *

552- نامه شماره 5863 مورخ 23 / 8 / 98 شهردار محترم، همانگونه كه استحضار داريد شهر شريفيه با بيش از 000 / 26 نفر جمعيت فاقد ناوگان حمل و نقل عمومي يكپارچه و متشكل است و ميني بوسهايي كه در حال حاضر جابجائي مسافر بين شريفيه و قزوين را بر عهده دارند عموما در ساعات فراغت از سرويس مدارس ، ادارات و شركت ها بدين كار مي پردازند كه از تبعات آن عدم خدمت رساني به موقع و كارآمد در ساعات اوج سفر است . در راستاي ايجاد و تشكيل ناوگان حمل و نقل عمومي منظم و كارآمد كه رفاه و آسايش عموم مردم را در پي داشته باشد به پيوست لايحه واگذاري امتياز فعاليت خط واحد ميني بوس ( شريفيه – قزوين ) به بخش خصوصي به حضور ارسال مي گردد . خواهشمند است موضوع در جلسه شوراي محترم شهر بررسي و نتيجه را جهت طي مراحل قانوني و اجرايي ابلاغ فرماييد . پس از بررسی دقیق و کارشناسی در جلسات کمیسیون حمل و نقل شورا و هیات رئیسه شورا و جلسات عادی و فوق العاده شورا با حضور شهردار و مسئول حمل و نقل شهرداری و با مشورت از مسئولین حمل و نقل شهرداری های همجوار در جلسه مطرح و با اکثریت آراء مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهرقرار گرفت.

*مصوبات شورای اسلامی شهر در صورتی که پس از دو هفته از تاریخ ابلاغ مورد اعتراض «هیات تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی کشور با قوانین» قرار نگیرد لازم الاجرا می باشد*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.