موضوع کمیسیون: بررسی لوایح شهرداری
مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

  • – آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تبریک به مناسبت روز ماما و عرض تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق ( ع ) رئیس مذهب شیعه، مطالبی در این زمینه بیان نمودند. در ادامه ایشان به موضوع جلسه و لوایح شهرداری پرداختند. و همچنین به موضوع مشکل لوله گذاری انتهای خیابان مسجد جامع و داشتن معارض ، کارهای کارشناسی و همچنین جابجایی مسیر لوله و جدول که متاسفانه از سوی شهرداری انجام نشده است. ایشان خواستار حل این مشکل شدند.
    1- مقرر گردید شهردار محترم طرح مطالعاتی جهت لوله گذاری انتهای خیابان مسجد جامع را به جلسه شورا ارائه نمایند.
    2- به استناد نامه شماره 1403/394مورخ 1403/02/03شهردار محترم؛ با توجه به درخواست جمعي از مالكين زمين هاي واقع در خيابان شهيد عراقي – كوچه آذران 9 (ضلع شمالي كانال آب) مبني بر تعيين تكليف و اصلاح موقعيت معبر با رعايت حريم 12 متري كانال آب كشاورزي در انتهاي معبر آذران 9 و كافي بودن عرض معبر موجود براي تردد و عدم نياز به تملك و پيش روي به داخل زمينهاي داراي مالكيت شخصي و ايجاد هزينه و همچنين با توجه به ارسال پرونده به كميسيون ماده پنج توسط اين شهرداري و زمان بر شدن تشكيل جلسه ( كميسيون ماده پنج ) و پيگيري مكرر مالكين در اين خصوص، ضمنا موضوع اصلاح معبر بر اساس وضع موجود در سال 1402 در شوراي ترافيك شهرستان مطرح كه منجر به موافقت شوراي ترافيك گرديد. که درکمیسیون عمران مطرح و با اتفاق آراء به تصویب رسید. و جهت تصویب نهایی، به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.