موضوع کمیسیون: بررسی لوایح شهرداری و دیدار مردمی

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون و شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

* –  آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین ( ع ) و یاران باوفایش، و گرامیداشت این ایام به موضوع جلسه، بحث مدیریت شهری اشاره و  از برخورد سلیقه ای با مدیریت شهری انتقاد نمودند. و در مورد برخورد با برخی از شهروندان توسط مدیریت شهری انتقاد نمودند.

*-  شهردار محترم نیز توضیحاتی در خصوص مشکل بوجود آمده برای احدی از شهروندان در شهرداری ارائه نمودند. ایشان در ادامه بیان نمودند که پروژه طرح ساماندهی آبهای سطحی تا انتهای تیر ماه آماده و به شورا ارائه خواهد شد. و همچنین اصلاح پلهای عابر پیاده راه آهن در حال انجام می باشد. و در خصوص مسجد محمدیه و مشکل جداول و تملک ملک آقایان اسفرورینی بحث و تبادل نظر گردید. ایشان در ادامه بیان نمودند که پروژه آسفالت معابر خاکی نیز در حال انجام قرارداد با پیمانکار می باشیم.

*-  آقای بهتویی از شهروندان سوالاتی از جمله؛ 1-  ایستگاه تاکسی و مینی بوس در شهر 2- سد معابر در سطح شهر 3-  تعمیرگاههای موتور در خیابان ولیعصر 4 –  کندی پروژه های سطح شهر از جمله؛ پروژه پل اتصال خیابان میرزای شیرازی 5-   ساماندهی مزار شهداء  6 –  لایروبی جداول سطح شهر.

* –   شهردار محترم نیز به سوالات مطروحه پاسخ و در خصوص پروژه های سطح شهر توضیحاتی را ارائه نمودند.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون و شهردار محترم ، از آقای بهتویی، مسئول کانال شورا و شهرداری بخاطر انعکاس مشکلات، تقدیر و تشکر نمودند.

1- به استناد نامه شماره 1980 /1403  مورخ 20 /04/1403 شهردار محترم؛با عنايت به نامه وارده به شماره 1403/2348مورخ 1403/04/06 خانم گلشان عليزاده مالك زميني داراي سند شش دانگ به شماره ثبتي 2769فرعي از 30 اصلي به مساحت 192.10 مترمربع واقع در خيابان شهيد عراقي -آذران 5 پلاك 76 كه درخواست تعيين تكليف و احدث بنا نموده اند با توجه به بازديد كارشناس شهرسازي، مشاهده گرديد  مساحت 137.84 متر مربع از ملك مذكور درمسير بازگشايي پيشنهادي خيابان 12 متري قرار دارد. حال نامبرده درخواست تعيين تكليف زمين خود، برابر قانون ماده واحده براي صدور مجوز احداث بنا با كاربري مسكوني را دارند.

لازم به ذكر است در قسمت جنوبي  براي ملك همسايه طبق نامه شماره 2019 / 1401 مورخ 31 / 06 / 1401 از طريق ماده واحده پروانه ساخت صادر گرديده است. که در جلسه کمیسیون مطرح و با تفاق آراء تصویب شد و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.