موضوع کمیسیون:  تجلیل از پرسنل اورژانس و بررسی مشکلات ساختمان اورژانس

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون بهداشت، ریاست محترم اورژانس شهرستان و تعدادی از پرسنل اورژانش شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای نظری ریاست محترم کمیسیون بهداشت، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تقدیر وتشکر از زحمات پرسنل محترم اورژانس در شهر شریف آباد، با توجه به نبود درمانگاه شبانه روزی، به برخی مشکلات از جمله؛ کمبود نیروی اورژانس، تعطیلی چند روزه در ماه و همچنین نیمه کاره ماندن ساختمان اورژانس، ایشان خواستار توضیحات رئیس اورژانس شهرستان شدند. و از همکاری و مساعدت شورا و شهرداری به اورژانس شهر خبر دادند.

*-  آقای بهتویی ضمن تشکر از زحمات پرسنل اورژانس و تداخل کارهای اورژانس با آتش نشانی در یک محل و با توجه به اهمیت کار به پیگیری ساختمان اورژانس از طریق دانشگاه علوم پزشکی خبردادند.

*-  آقای علویری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل اورژانس شهر شریف آباد  و پیگیری اختصاص اعتبار برای اورژانس از طریق استان، شهرستان و شهرداری برای تکمیل ساختمان اورژانس و همچنین از مشارکت شورا و شهرداری از پروژه  مذکور خبردادند.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولین جهت راه اندازی اورژانس و پرسنل زحمت کش،  ایشان از آمادگی جهت ادامه پروژه و پیگیری از طرق مختلف خبر دادند.

*-  آقای مهندس خانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات اورژانس و با توجه به اهمیت کار پرسنل اورژانس، ایشان خواستار توضیحاتی درخصوص تخصص نیروهای اورژانس و نحوه فعالیت آنها خبردادند.

*-  آقای خلیل زاده ریاست محترم اورژانس، ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت، همکاری شورا و شهرداری، به مشکل کمبود نیرو در کل کشور و پیگیری جذب نیرو در اسرع وقت خبردادند. ایشان درخصوص ساختمان اورژانس، از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار خبردادند. در ادامه بیا نمودند که پروژه مذکور در مرحله مناقصه می باشد. و پیگیر جذب اعتبار الباقی ساختمان  می باشیم در ادامه ایشان به سوالات اعضاء محترم شورا پاسخ دادند.

*-  آقای صافی از پرسنل اورژانس، گزارشی از مشکلات بهداشت از جمله؛ برق اضطراری برای ساختمان، نقاشی، پرده و مصالح ساختمانی ارائه و شورا از قول مساعد جهت حل مشکلات خبردادند.  

1- به استناد نامه شماره 906  /1403/ ص مورخ 31 /02/1403 شهردار محترم؛ با توجه به نامه 5535 / 11 مورخ 17 / 07 / 1402 فرماندار محترم در خصوص مشاركت شهرداريها در زمينه كاهش آسيب هاي بيماري ايدز و ،… مقرر گرديد شهرداريهاي تابعه اعتباري را جهت خريد اقلام بهداشتي مورد استفاده در پاتوق هاي معتادين متجاهر و مكان هاي آلوده اختصاص دهند. (سهم شهرداري شريف آباد 000 / 000 / 100ريال )

ضمنا با توجه به نامه 154785 مورخ 20 / 02 / 1403 رئيس بهداشت و درمان شهرستان البرز درخصوص بهداشت دهان و دندان، اين شهرداري در نظر دارد نسبت به مساعدت در پرداخت هزينه اقلام بهداشتي معتادان متجاهر با باعتباري بالغ بر 000 / 000 / 100 ريال از محل اعتبارات اجتماعي و فرهنگي، برنامه توسعه زيرساخت ها ، پروژه كمك به معتادان متجاهر اقدام نمايد.  همچنين بمنظور اشاعه فرهنگ مراقبت از بهداشت دهان و دندان و جلوگيري از بيماري هاي مربوطه نسبت به تهيه اقلام بهداشتي شامل مسواك، خمير دندان ، نخ دندان و دهانشويه جهت دانش آموزان بي بضاعت شهر شريف آباد با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 30 ريال و مساعدت در خريد دستگاه هاي كنترل ديابت، فشار خون و غيره بر اساس نرخ اعلامي و تعرفه دولتي به مبلغ 000 / 000 / 150 ريال و با توجه به تبصره 5 بند ب ماده 39 قانون ارزش افزوده  از محل اعتبارات اجتماعي و فرهنگي، برنامه و طرح حمايت از سلامت اجتماعي، پروژه مشاركت در تهيه دستگاه و خريد اقلام بهداشتي اقدام نمايد.  ضمنا دستگاه لیپید پرو در سال گذشته به تصویب رسیده بود به دلیل تحریم وارد نشده بود. که موضوع در کمیسیون بهداشت به اتفاق آراء  به تصویب رسید.  و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

2- به استناد نامه شماره 1059 /1403/ ص مورخ 07 /03/1403 شهردار محترم؛  با توجه به  درخواست شماره 788/ 1403 / و مورخ 07/ 03/ 1403 سرپرست محترم روابط عمومي مبني بر تجليل و تقدير از  كاركنان اورژانس، خانه هلال و مركز نيكوكاري جمعا به تعداد 10 نفر  اين شهرداري در نظر دارد به منظور تقدير و تشكر و ايجاد روحيه و انگيزه مضاعف آن عزيزان  با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 200 ريال از محل اعتبارات خدمات مديريت، برنامه تحول اداري و مديريت عملكرد برنامه همايش ها، نمايش ها و نشست ها  رديف 150304 ماده 16 و 17  اقدام نمايد. که موضوع در کمیسیون بهداشت به اتفاق آراء  به تصویب رسید. و جهت تصویب نهایی به جلسه  رسمی شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.