موضوع کمیسیون:  بررسی و رفع مشکل شبکه فاضلاب  سطح شهر

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون بهداشت، رئیس مرکز بهداشت شهر شریف آباد و همراهان تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

 آقای اکبری گزارشی از توسعه شبکه فاضلاب، سطح شهر در آینده نزدیک خبر دادند. در ادامه ایشان درخصوص فاضلاب رها شده در شهر و برخی مشکلات بوجود آمده ، از اعلام آمادگی جهت این مشکل خبردادند. و در مورد اقدامات انجام شده در تصفیه خانه و برنامه های اجراء شده تا حدودی از مشکلات کاسته شده ولی هنوز مطلوب نمی باشد.

*- خانم دکتر بنی هاشمیان از اعلام آمادگی جهت بازدید و اقدام مناطق فاقد فاضلاب و اقدامات انجام شده درخصوص غربالگری و پیشگیری از بیماری التور و نمونه گیری مراجعان و پایلوت بودن شهر شریف آباد در آنفولانزا و مالاریا، نمونه گیری آنها و راهکارهای افزایش جمعیت،  ایشان خواستار همکاری شورا و شهرداری شدند.

*-  آقای شریفی خواستار راهنمایی مردم با سامانه 190 جهت پیگیری مشکلات شدند. و از آمادگی خود با واحد خدمات شهری و همچنین گزارشی از بازدید نانوائیهای سطح شهر و اصناف ارائه نمودند. و همچنین از آموزش شهروندان توسط رابطین بهداشت در محله های شهر خبردادند.

1-  مقرر گردید از مناطق فاقد فاضلاب و عدم نصب، بازدید مشترک صورت پذیرد و اقدامات قانونی و اطلاع رسانی دقیق از سوی شبکه های مجازی در سطح شهر انجام پذیرد.

2 مقرر گردید مکاتباتی با دادستان محترم، جهت مشترکینی که انشعابات فاضلاب را نصب ننموده اند، که این کار بهداشت  فردی و عمومی شهر را تهدید می نماید. توسط شهرداری و مرکز بهداشت صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.