موضوع کمیسیون: بررسی برگزاری جشن اعیاد غدیر

مشروح جلسه: به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، مسئول ستاد غدیر شهرستان و شهر و مسئول حراست شهرداری، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای علویری آغاز گردید.
*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین، به موضوع اهمیت غدیر، روایات و احادیث راجع به غدیر و همچنین به اهمیت ولایت در طول تاریخ، از خطبه غدیر تاکنون، مطالبی را بیان نمودند.
*- حاج آقا شیر محمدی ضمن تبریک اعیاد غدیر و اهمیت بزرگداشت جشنهای اعیاد غدیر و جلسات برگزار شده و همچنین هماهنگی های بعمل آمده و برنامه های در دست اقدام در سطح شهرستان برای بزرگداشت غدیر و دهه ولایت و همچنین برگزاری مراسمات در مساجد، اطعام نیازمندان و برنامه های فرهنگی در طول یک دهه، مطالبی را بیان نمودند.

  • – آقای سیفی مسئول ستاد غدیر شهر شریف آباد، گزارشی از برنامه اعیاد قربان تا غدیر در 9 مسجد شهر ازجمله؛ کاروان شادی، جشن سادات و برگزاری دو جشن بزرگ در منطقه شهید رجایی و بلوار شهید بهشتی و همچنین برپایی موکب و غرفه های مختلف و میز خدمت با حضور مسئولین شهری و ادارات شهر، مطالبی را بیان نمودند.
    *- آقای نظری ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خواستار توجه به نیاز جوانان و مشارکت مردمی و همچنین برپایی جشن و غرفه ها در داخل حیاط شهرداری شدند. در ادامه ایشان بیان نمودند که از توان تمامی سازمانها جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این اعیاد استفاده گردد.
    *- آقای علویری ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین، ایشان از اعلام آمادگی جهت برگزاری مراسم جشن عید غدیر، ایشان از هماهنگی های لازم و همچنین از تشکیل جلسات مختلف خبر دادند.
  • – آقای مهندس خانی ضمن گرامیداشت شهدای خدمت ،ایشان از اعلام آمادگی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم جشن عید غدیر در سطح شهر، توسط شورا و شهرداری خبر دادند.
  • – در پایان به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.