موضوع کمیسیون: نشست با اصحاب رسانه و شبکه های مجازی
مشروح جلسه: به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، تعدادی از فعالان فرهنگی شبکه های مجازی، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.
*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین، تبریک به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگاران به اهمیت فرهنگ و فضای مجازی در فرمایشات مقام معظم رهبری مطالبی را بیان نمودند.
*- آقای نظری ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از فعالان فرهنگی سطح شهر خواستار تعامل بیشتر شورا و شهرداری با این دوستان شدند.
*- در ادامه حاج آقا حسن لی خواستار تعامل بیشتر فعالان فرهنگی شهر با شورا، شهرداری و حضور در جلسات و همچنین انعکاس مشکلات شدند.
*- آقای علویری ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک روز خبرنگار، ایشان به اهمیت فرهنگ و شبکه مجازی، انعکاس معضلات، مشکلات فرهنگی، مشارکت مردم، فعالیت های عمرانی و فرهنگی شورا و شهرداری مطالبی را بیان نمودند.
*- آقای بهتویی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک روز خبرنگار و تشکر از فعالان فرهنگی و گرامیداشت شهید صارمی روز خبرنگار به سرعت و دقت کار خبرنگار مطالبی را بیان نمودند. و خواستار همفکری و همکاری مشترک شورا، شهرداری و فعالان مجازی شدند.
*- آقای چگینی از خبرنگاران فعال کشوری ضمن تشکر از حاضرین به ضعف روابط عمومی شورا و شهرداری در گزارش مشکلات و پایین بودن سطح رسانه ای در جامعه و همچنین پایین بودن سطح سواد فرهنگی و ارتباط زنجیره خبر میان مسئولین، خواستار ساختار سازی میان شهرداری، شورا، خبرنگاران، حل مشکلات فرهنگی، اجتمامی و برنامه ریزی، برای حل این مشکلات شدند.
*-آقای کردی از فعالان شبکه مجازی شهر خواستار تداوم جلسات مشترک شورا و شهرداری با خبرنگاران و فرهنگ سازی، گزارش عملکرد، جوابدهی گزارشات و مشکلات مردمی توسط شورا، شهرداری و پیگیری از سوی مسئولین شدند.
*- آقای رضایی از فعالان فرهنگی خواستار ارتباط کانال خبری از سوی شهرداری جهت پاسخگویی به سوالات شهروندان و انتقادات شدند.
*- آقای مصطفی بهتویی از فعالان شبکه مجازی خواستار تقسیم کار، بسته بندی مشکلات، اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردمی توسط مسئولین شهری شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.