موضوع کمیسیون:  برگزاری جشنواره هندوانه

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، حراست شهرداری،  مسئولین صدا و سیمای استان، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به  میهمانان، تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و تشکر از زحمات صدا و سیما، ایشان گزارشی از جشنواره قبلی و فعالیت رسانه در تبلیغ شهر و شناساندن شهر در سطح استان و کشور، ظرفیت پتانسیل های شهری و پوشش خبری یادواره شهداء، انعکاس مشکلات شهری و همچنین حضور اعضاء شورا، شهردار، کشاورزان، نخبگان در برنامه شب های مینودری با رعایت هزینه بیت المال، ایشان خواستار همفکری همکاران و میهمانان شدند.

*-  آقای علویری به حضور پر رنگ مردم در جامعه و خواسته مردم در شناسایی محصولات شهر، تاریخ دیرینه شهر، خاصیت هندوانه شریف آباد، ایجاد روحیه نشاط، شادابی و امید آفرینی برای شهروندان مطالبی را بیان نمودند.

*-  آقای نظری نیز ضمن تشکر از خدمات و زحمات صدا و سیما در برنامه های قبلی، ایشان خواستار برگزاری جشن هندوانه، کوتاهتر از قبل با هماهنگی و همکاری صدا و سیما شدند.

*-  آقای بهتویی نیز به افتخارات شهر شریف آباد، محصولات و پتانسیل های جشنواره جهت شناسایی و معرفی شهر، ایجاد شور و نشاط میان شهروندان، ایشان خواستار همفکری و مساعدت صدا و سیما در اجرای برنامه ها شدند.

*-  آقای هواسی قائم مقام صدا و سیمای استان، گزارشی از جشنواره قبلی و معرفی پتانسیل های شهر و نقش صدا و سیما جهت اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد غرفه های مختلف، شناسایی و معرفی فواید هندوانه و ثبت این روز به اسم شریف آباد، ایجاد شور و نشاط میان شهروندان، ایشان از مساعدت و همکاری صدا و سیما در اجرای این برنامه ها خبر دادند.

*-  آقای مهندس خانی نیز ضمن انتقاد از صدا و سیمای استان به جهت عدم انعکاس شهر در گذشته و شناسایی شهر شهید پرور شریف آباد، مطالبی را بیان نمودند.

*-  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در خصوص نحوه اجرای برنامه های جشنواره هندوانه با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.