موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات حمل و نقل و ایجاد خط محمدیه به شریف آباد و بالعکس

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون،  شهردار محترم و رئیس سازمان حمل و نقل محمدیه، مسئولین واحدهای حمل و نقل، حراست،  امور مالی شهرداری، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-  شهردار محترم ضمن خیر مقدم به حاضرین، به موضوع جلسه مشکلات حمل و نقل عمومی شهر، نداشتن ناوگان عمومی و درخواست های مکرر مردمی با توجه به وضعیت مالی شهروندان جهت ایاب و ذهاب و عدم همکاری مسئولین کشوری و استانی جهت ارائه خدمات و واگذاری ماشین آلات حمل و نقل عمومی و همچنین راه اندازی خط شریف آباد به محمدیه و بالعکس با توجه به استقرار ادارات و مدارس در آن شهر را خواستار شدند.

*- آقای بهتویی به موضوع بافت شهری و مشکلات حاضردر سطح شهر، خواستار استفاده از تجربیات و خدمات سازمان حمل و نقل عمومی و همچنین اتصال شهر شریف آباد به محمدیه شدند.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و تبریک روز کارمند، ایشان به موضوع جلسات مشترک شهرستانی البرز شوراها جهت همفکری و پیگیری مشکلات، خواستار راه اندازی خط محمدیه به شریف آباد و بالعکس شدند.

*-  آقای نظری نیز به مشکلات بافت شهری و نبود حمل ونقل عمومی در شهر و اعتراضات مردمی خواستار استفاده از امکانات و خدمات شهرداری محمدیه در امر حمل و نقل عمومی شدند.

*- آقای طاهری بشارت رئیس سازمان حمل و نقل محمدیه، گزارشی از ناوگان حمل و نقل محمدیه و اقدامات انجام شده، به موضوع راه اندازی خط شریف آباد به محمدیه و بالعکس، ایشان خواستار اختصاص تاکسی مشترک به تعداد،  بعد از مصوبه شورای ترافیک و حمایت از رانندگان تاکسی و استفاده از مینی بوس های استیجاری و تعویض خودروهای فرسوده و سرویس های مدارس،  ایشان از اعلام آمادگی  و همکاری حمل و نقل محمدیه خبردادند.

*-  آقای مرادی به موارد فنی و تخصصی و اصلاح مسیر، ایجاد پارک سوار و ایجاد تعاونی جهت تاکسیرانان خبر دادند.

1-  مقرر گردید، کمیته فنی و ترافیک شهرداری شریف آباد مصوبه ای جهت راه اندازی خط شریف آباد به محمدیه و بالعکس انجام نمایند.

2-  مقرر گردید، شهرداری لایحه ای جهت راه اندازی خط مینی بوس شریف آباد به قزوین را به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.