موضوع کمیسیون: برگزاری جشنواره هندوانه
مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.
*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد ( ع ) و جنایت رژیم صهیونیسیتی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه به شدت محکوم نمودند. در ادامه درخصوص موضوع جلسه برگزاری جشنواره هندوانه با توجه به برگزاری دوره، نقاط مثبت و منفی مراسمات به برخی موضوعات از جمله؛
1- مکان مراسم که پیشنهاد میگردد. یک روز در کنار جاده ترانزیتی و یک روز داخل شهر برگزار میگردد. باید برنامه ریزی اصولی داشته باشیم و تقدیر و تشکر از شهروندان فعال در تمامی عرصه ها شدند. 2- زمان برگزاری. 3- بازتاب رسانه. 4- دعوت از میمانها.
*- آقای نظری خواستار جلسه مشترک با کشاورزان، صدا و سیما، راه و شهرسازی، دفتر امور شهری استانداری و میراث فرهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم شدند.
*- آقای بهتویی خواستار برنامه ریزی جهت برگزاری در آخر شهریور ماه شدند.
*- آقای مهندس خانی به موضوع برگزاری مراسم و ایجاد شور و نشاط در میان مردم و اهمیت دادن به کشاورزان و معرفی محصولات خواستار ارائه برنامه های همکاران برای جلسه آینده در مورد مطالب فوق شدند.
*- در ادامه حاج آقا حسن لی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد ( ع ) و جنایت رژیم صهیونیسیتی و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، مطالبی را بیان نمودند. در ادامه ایشان گزارشی از پیگیری خودروهای ون از سازمان شهرداریها ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.