موضوع کمیسیون:  پروژه میدان انتهای بلوار شهید بهشتی و ساماندهی ورودی پل زیر گذر ولیعصر از سمت محمدیه

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، شهردار محترم، معاون عمرانی ، فنی شهرسازی و مشاور طرح تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛  ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خیر مقدم و خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر و حاضرین جلسه، به موضوع تقاطع خیابان امام خمینی ( ره ) و بلوار شهید بهشتی و اصلاح رمپ ورودی پل اصلی اشاره و خواستار توضیح مشاور طرح شدند.

*- آقای دکتر عبدالرزاقی  مشاور طرح،  درخصوص تقاطع خیابان امام خمینی ( ره ) و بلوار شهید بهشتی و اجرای میدان، که 2 طرح پیشنهادی ارائه گردید. لذا یکی بصورت میدان و دیگری بیضی شکل و همچنین به مبحث قانونی میدان، معایب و مزایای هرکدام توضیحاتی ارائه و به سوالات همکاران پاسخ دادند.

*- همچنین درخصوص رمپ  ورودی زیر گذر خیابان ولیعصر ( عج ) از سمت محمدیه، به مباحث ترافیکی و کاهش خطرات تصادف توضیحاتی ارائه و به 2 طرح پیشنهادی خود اشاره و توضیحات لازم را ارائه نمودند و در ادامه به سوالات حاضرین جلسه پاسخ دادند.

1- مقرر گردید درخصوص پروژه میدان و خیابان تقاطع امام و بلوار شهید بهشتی گزینه اول، میدان بصورت دایره ای اجراءگردد که در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت.و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می گردد.

2  درخصوص رمپ ورودی از سمت محمدیه، با توجه به اجرای جزیره در طرح اول که باعث راهنمای رانندگان  و کاهش تصادفات خواهد شد. که در جلسه مطرح و به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت. و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی ارسال می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.