موضوع کمیسیون:   بررسی برنامه های فرهنگی ، مذهبی و ملی سال 1403  

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تبریک به مناسبت روز ملی شوراها ، روز معلم و تشکر از خدمات همکاران، مطالبی در این زمینه بیان نمودند.

*-  ابتداء جلسه گروه سرود مصباح و پایگاه حضرت خدیحه کبری( س ) با حضور در صحن شورا روز ملی شوراها را تبریک عرض نمودند و از زحمات ارزنده اعضاء محترم شورا تقدیر و تشکر نمودند.

*-  در ادامه حاج آقا حسن لی ضمن تقدیر و تشکر از گروه سرود و پایگاه بسیج و نقش مهم بانوان در جامعه، ایشان از حمایت شورا و شهرداری از این گروه در برنامه های فرهنگی خبر دادند.

*-  آقای بهتویی ضمن تبریک روز شورا، گزارشی از برخی مشکلات و ارائه به مسئولین استانی و کشوری، خبر دادند. در ادامه ایشان از حضور خواهران در جلسه تقدیر و تشکر نمودند. و خواستار همدلی و همکاری همه مردم و مسئولین جهت حل مشکلات را خواستار شدند.

*-  آقای نظری ضمن تقدیر و تشکر از خواهران فرهنگی در جلسه و انجام کارهای فرهنگی در بحث حجاب و عفاف، ایشان از آمادگی شورا و شهرداری جهت حمایت از کارهای فرهنگی خبردادند.

*- آقای علویری نیز ضمن تشکر از خواهران فرهنگی در جلسه شورا، ایشان به ارزش کار فرهنگی در کشور را خواستار شدند.

*-  آقای مهندس خانی ضمن تشکر از خواهران فرهنگی در جلسه شورا، به مناسبت روز شورا از مساعدت شورا و شهرداری از برنامه های فرهنگی و اجتماعی بانوان در تمامی زمینه های علمی و فرهنگی خبردادند.

*-  در ادامه حاج آقا حسن لی، به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) در خصوص حضور زنان در جامعه و انجام کارهای فرهنگی و اهمیت بانوان که مرد از دامن زن به معراج می رود. اشاره و بیان نمودند.که بانوان می توانند با رعایت حجاب و عفاف در مراسمات حضور داشته و فعالیت فرهنگی انجام نمایند. ایشان به برنامه های فرهنگی، ملی و مذهبی در سال 1403 با همکاری و هماهنگی حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری و اجرای برنامه بصورت محله محور اشاره و مطالبی در این زمینه بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.