موضوع کمیسیون:  راه اندازی درمانگاه شبانه روزی شهر

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون بهداشت، شهردار محترم و رئیس شبکه بهداشت شهرستان البرز تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای نظری ریاست محترم کمیسیون، ضمن عرض خسته نباشید به همکاران شورا، تبریک به مناسبت میلاد با سعادت جضرت رسول اکرم ( ص ) ایشان به موضوع راه اندازی درمانگاه شبانه روزی و اعلام آمادگی دو بخش خصوصی بسیج و همچنین استقبال عمومی، مشکلات درمانی و کمبود پزشک،  خواستار راهنمایی و مشاوره دکتر میرزاده شدند و همچنین درخصوص دستگاه لیپیدپرو که مقرر شده بود، شبکه بهداشت در اختیار مرکز جامع سلامت قرار گیرد. خواستار پیگیری این موضوع شدند.

*- حاج آقا حسن لی نیز به موضوع ساعت مراجعه مردم به پزشک از ساعت 10 شب به بعد و موضوع نظم دهی، خدمات رسانی و پایداری در این امر و استقبال بهداشت و درمان بسیج استان جهت راه اندازی درمانگاه و همچنین بخش خصوصی و نحوه خدمات رسانی چگونه باید باشد؟ مطالبی را در این زمینه بیان نمودند.

*- آقای بهتویی نیز اعلام نمودند، با توجه به پیگیری های چندین ساله، مطالبه مردمی، اعلام آمادگی شورا و شهرداری جهت مساعدت و تسریع در راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در شهر شدند.

*-  آقای علویری به موضوع قوانین ماده 52 جهت راه اندازی درمانگاه و مساعدت شبکه بهداشت جهت تسریع در این موضوع شدند. ایشان خواستار راه اندازی ساختمان پزشکان در ابتدای کار و بعد راه اندازی درمانگاه شبانه روزی و تنظیم قرار داد و ایفاد تعهدات در ابتدای کاری، حفظ وجود پزشک و تزریقات که باعث تسریع در کار خواهد شد و ادامه بیان نمودند که  باید پزشکان مجوز فعالیت داشته باشند و پیگیر درمانگاه تامین اجتماعی باشید و همچنین اصلاح قوانین باید به نفع دولت و هم مردم باشید و قرار داد ساعت حضور پزشک و عوامل بازدارندگی در نظر قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.