موضوع کمیسیون: بررسی پروژه های عمرانی

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، شهردار محترم، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*-  آقای مهندس خانی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ایشان به موضوع جلسه، لوایح شهرداری و مساعدت به پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری، به موضوع عدم ارائه گزارش ماهانه مالی و اهمیت موضوع پدافند غیر عامل، در موضوع پل غربی ایشان خواستار انتخاب یک نیروی ویژه جهت پیگیری و ارائه نتایح به شورا در اسرع وقت شدند. و در خصوص پل اتصال میرزای شیرازی خواستار تسریع و رعایت نکات فنی در این پروژه شدند. ایشان ضمن انتقاد به برخی نظارت ها توسط برخی نیروها، خواستار نظارت بیشتر از سوی شهرداری و واحد عمرانی شدند.

*-  آقای رشوند درخصوص کمک به تیم های ورزشی خواستار برنامه ریزی دقیق و مبنا قرار دادن مسابقات کشوری و در صورت لزوم مقام کشوری مساعدت گردد. و همچنین در مورد گزارش ماهانه، نرم افزار موجود و مشکل پیش آمده توضیحاتی را ارئه نمودند.

*-  شهردار محترم گزارشی از پیگیری پل غربی در صورت نقشه برداری، کارشناسی و قیمت گذاری انبار مخابرات، نقشه های بلوار،  دیوار چینی رودخانه با هماهنگی آب منطقه ای ارائه و بتن ریزی پروژه پل اتصال میرزای شیرازی امروز انجام خواهد شد. ارائه نمودند.

*-  حاج آقا حسن لی در خصوص پروژه های پل بلوار غربی و پل اتصال خیابان میرزای شیرازی ایشان به دیوار کشی رودخانه ها و هزینه های آن و برآورد تملک دیوار انبار مخابرات و نظر شورای ترافیک در این خصوص اشاره و خواستار پیگیری و تسریع در این موضوع و ارائه گزارش به شورا شدند.  

*-  آقای محمد حسینی درخصوص میزان عقب نشینی  و تغییر کاربری تجاری و قیمت کارشناسی بلوار غربی و تملک 4 ملک در بلوار شرقی توضیحاتی را ارائه نمودند.

*- آقای نظری نیز با توجه به اهمیت موضوع پروژه های بلوار غربی، شرقی و پل اتصال میرزای شیرازی ایشان خواستار تسریع در ادامه پروژه و راه اندازی آنها شدند.

* –  آقای علویری درخصوص اعتراضات مردمی، ایشان به بسته بودن پل اتصال خیابان میرزای شیرازی و اهمیت بلوارهای غربی و شرقی در پدافند غیر عامل، خواستار تسریع در این موضوع شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.