موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات ورزشی

مشروح جلسه: به حول قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای بهتویی ریاست محترم کمیسیون، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد ( ع ) و جنایت رژیم صهیونیسیتی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه به شدت محکوم نمودند و خواستار انتقام خون این شهید مجاهد و پایان یافتن عمر رژیم غاصب اسرائیل شدند. و از تلاشهای شهردار محترم در اجرای چمن مصنوعی مدرسه شهدای فرش پارس تقدیر و تشکر نمودند.  و همچنین به پاس شروع پروژه باستانی از اداره ورزش و جوانان استان تشکر نمودند. و خواستار شروع چمن مصنوعی در باغ اربابی و کوی مهدیه برای خدمت رسانی به شهروندان شدند.

* – آقای علویری از مساعدت و پشتیبانی شهردار محترم و اعضاء محترم شورا در اعزام تیم  osport به مسابقات آسیایی تقدیر و تشکر نمودند.

*-  آقای نظری خواستار حمایت از تیم های ورزشی اعضامی کشوری، استانی و ملی  از سوی اداره ورزش و جوانان، مسئولین شهری شدند.

* –  آقای مهندس خانی نیز خواستار جلسات منظم با ورزشکاران، مربیان و همچنین ارائه برنامه از سوی آنها جهت تصمیم گیری برای برنامه ریزی دقیق ورزشی شهر شدند.

* –  آقای علویری خواستار برگزاری همایش های ورزشی و استفاده از ورزشکاران در تمامی برنامه های ورزشی شدند.

*-  در ادامه آقای مهندس خانی به موضوع آماده سازی بستر مناسب و لازم برای هریک از رشته های ورزشی که موضوع عمرانی می باشد. و پس از مناسب سازی بستر مناسب، شهردار محترم باید پیگیری های لازم جهت اجرای مصوبات ورزشی جهت نیاز شهروندان اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.