موضوع کمیسیون: بررسی لوایح شهرداری

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، به موضوع جلسه و لوایح ارسالی از سوی شهرداری اشاره و درخصوص تهاتر اراضی تعاونی کارکنان شهرداری با مالکین خیابان شهید رجایی، انتهای کوچه با هنر هشتم اشاره و توضیحاتی را ارائه نمودند. در ادامه ایشان در خصوص پروژه های عمرانی، خواستار نام گذاری آنها به اسم رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی شدند.

*- در ادامه اعضاء محترم کمیسیون درخصوص اراضی تصرف شده توسط دهیاری و شهرداری، در هنگام اجرای پروژه ها با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

1- به استناد نامه شماره 1034 /1403 مورخ 06 /03/1403 شهردار محترم؛ در خصوص ملك آقاي حسين نورمحمدي واقع در كمربندي 9 دي و همچنين درخواست مجدد مالك به شماره 496 / 1403 / و مورخ 3 / 2 / 1403  مبني بر تهاتر زمين خود با قطعات سهم شهرداري در اراضي تعاوني مسكن كاركنان شهرداري بيدستان، به شماره قطعه هاي 52- 65-66- 67- 68  (با كاربري مسكوني) و با عنايت به شروع سال جديد و گذشت بيش از 8 ماه از مصوبه فوق الذكر، اين شهرداري در نظر دارد نسبت به تعيين كارشناس جهت ارزش گذاري قطعات سهم شهرداري و زمين تحت مالكيت آقاي حسين نورمحمدي اقدام نمايد. که در کمیسیون حقوقی مطرح و به اتفاق آراء تصویب شد و جهت تصویب نهایی به جلسه شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

لازم به ذكر است واگذاري قطعات به قيمت كارشناسي و در رديف اعتبارات درآمدي فروش اموال غير منقول، و تملك زمين از محل اعتبارات حمل و نقل و ترافيك ، طرح و برنامه  توسعه زيرساخت ها، پروژه تملك اراضي مورد نياز اقدام و در متمم و اصلاحيه بودجه پادار خواهد گرديد.

2-  مقرر گردید اطلاع رسانی دقیق ظرف یک ماه توسط شهرداری در شبکه مجازی در خصوص اراضی تصرف شده توسط دهیاری و شهرداری در هنگام اجرای پروژه ها صورت پذیرد. لذا با اسناد مثبت به واحد حراست مراجعه نمایند.

3-  مقرر گردید به پروژه های فرهنگی، بهداشتی و عمرانی بصورت چشمگیر، با هماهنگی ادارات ذیربط به نام مطهر شهداء نامگذاری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.