موضوع کمیسیون:  درمانگاه شبانه روزی و 10 درصد اراضی مسکونی تعاونی نیروی انتظامی

مشروح جلسه:  به حول و قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی، شهردار محترم و کارشناسان بهداشت و درمان بسیج استان، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری آغاز گردید.

*- حاج آقا حسن لی ریاست محترم کمیسیون، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ایشان از خدمات بهداشت و درمان بسیج استان تقدیر و تشکر نمودند و به مشکل درمانگاه شبانه روزی شهر شهید پرور شریف آباد و پیگیری های صورت گرفته و نقش بسیج در این کار و همچنین واگذاری زمین به این نهاد جهت ساخت درمانگاه، مشارکت و پیگیری شورا و شهرداری در این امر و ظرفیت شهر شریف آباد از لحاظ خیرین و مساعدت شورا و شهرداری خبر دادند.

*-  آقای نظری به موضوع نحوه واگذاری زمین و نحوه استفاده از ساختمان قدیم شهرداری و زمان اجرای این موضوع، خدمات و تعهدات طرفین چگونه خواهد بود. مطالبی را بیان نمودند.

*- آقای علویری ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، ایشان به مطالبه عمومی مردم در خصوص درمانگاه شبانه روزی و وضعیت معیشتی مردم، خواستار تسریع در شروع این امر مهم شدند.

*- شهردار محترم به تبصره 6 ماده 55 نحوه مشارکت شهرداری درخصوص بهداشت، ایشان از قول مساعد شهرداری جهت واگذاری ساختمان قدیم و پیگیری جهت حل مشکلات خبردادند.

*-  آقای انصاری به موضوع قوانین وزارت بهداشت و دست و پا گیر در امر راه اندازی درمانگاه شبانه روزی و نیاز سنجی از شهر در امر بهداشت، ایشان به وضعیت ساختمان و پیگیریهای اولیه از سوی وزارت بهداشت و ارائه خدمات تخصصی و عمومی در این درمانگاه  و برخی تغییرات در ساختمان فعلی خبر دادند.

*-  اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم، از قول مساعد جهت همکاری و راه اندازی درمانگاه خبر دادند. 

1 –  مقرر گردید، از دانشگاه علوم پزشکی استان جهت استحکام بنا ساختمان قدیم شهرداری استعلام لازم توسط شهرداری صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.