موضوع کمیسیون:  بررسی مشکلات رانندگان  تاکسی و لوایح شهرداری

مشروح جلسه: به حول قوه الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون، تعدادی از رانندگان و شورای خط، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم کمیسیون حمل و نقل، ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه، تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده تاکسی داران شهر شهید پرور شریف آباد،  ایشان به موضوع اقدامات انجام شده توسط واحد حمل و نقل درخصوص تعویض کپسول های  CNG و نوسازی  ناوگان حمل و نقل شهری،  و همچنین در مورد برخی مشکلات از جمله؛ کارت های  شناسایی رانندگان، که در پلیس راه مشکل دارند. نیازمند دفترچه می باشند. مطالبی در این زمینه بیان نمودند. 

1- به استناد نامه شماره 2144 /1403  مورخ 01 / 05 /1403 شهردار محترم؛ پيرو جلسه مورخ 31 تيرماه 1403 واقع در صحن شوراي اسلامي شهر شريف آباد و با توجه به درخواست شماره 1558/ 1403 مورخ 01/ 05/ 1403 سرپرست محترم واحد حمل و نقل مبني بر  تشويق و ايجاد انگيزه براي رانندگان زحمت كش خط قزوين – شريف آباد و موضوعات مطروحه زير از جمله؛1 پرداخت مبلغ كمك هزينه تهيه لاستيك به همه رانندگان. 2– پرداخت مبلغ ماهيانه 500 هزار تومان به 5 راننده اي كه بصورت يكسر خالي از قزوين به شريف آباد و بالعكس تردد مي نمايند. بر اساس اطلاعات GPS خودروها و تائيديه كتبي بازرس و 2 شوراي خط، اين شهرداري در نظر دارد، نسبت به پرداخت ماهيانه 000 / 000 / 5 ريال به پنج راننده فعال در خط قزوين – شريفيه و بالعكس كه يكسر خالي تردد مي نمايند با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 200 ريال، برای یکسال و پرداخت كمك هزينه تهيه لاستيك به ازاي تاكسي هاي حاضر در خط با اعتباري بالغ بر 000 / 000 / 525 ريال از محل اعتبارات حمل و نقل ترافيك، برنامه توسعه، تجهيز و نگهداري ناوگان حمل و نقل عمومي، طرح كمك به احداث و توسعه ترمينال هاي برون شهري، پروژه كمك به حمل و نقل عمومي شهر اقدام نمايد. که در کمیسیون مطرح و با اتفاق آراء تصویب و جهت تصویب نهایی به جلسه شورای اسلامی شهر ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.