بسم الله الرحمن الرحیم

در مورخ 4 دی 99 جلسه ای با حضور اعضای محترم شورا و نمایندگان مرکز بهداشت شریفیه سرکار خانم کرباسی و آقای اسفندیاری تشکیل شد. آقای قدوسیان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از خدمات مجموعه مرکز بهداشت شریفیه ، شهرستان ، استان و کشور در امر مقابله با کرونا که زحمت می کشند تقدیر و تشکر نمودند و به فرمایش مکرر رهبر معظم انقلاب در تقدیر و تشکر از کادر درمان  اشاره نمودند . ایشان عنوان نمودند بر طبق بند18 وظایف شورا که نظارت بهداشت بر عهده شورا می باشد  یعنی نظارت بر خدمات شهری شهرداری و مرکز بهداشت شهر را شامل می شود .

آقای بهتویی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پرسنل مرکز بهداشت در طرح محدودیتها و خدمات مرکز بهداشت در امر کرونا که زحمات زیادی کشیدند و از خدمات متقابل شهردار و شورا با بهداشت خبر دادند.

آقای حیدر محمدحسن لی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده پرستاران و پزشکان از خدمات شهرداری و مرکز بهداشت در امر محدودیتها تشکر نمودند و به بحث مراجعه کنندگان در اول صبح که فضار کاری زیاد می باشد که در ساعات بعد از ظهر مراجعه کنند کم می باشد و خواستار حل این مشکل شدند.

آقای کرمی نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده بهداشت در امر کرونا تقدیر و تشکر نمودند . خانم کرباسی مسئول بهداشت محیط گزارش از اقدامات انجام شده در بهداشت محیط در فصل پائیز ارائه و استفاده از ماسک 56 درصد و رعایت 7 درصد اصناف نمودند بعد از اخطارها و پلمپ ها و از همکاری محدود بسیج در طرح شهید سلیمانی خبر دادند و از همکاری شورا و شهرداری و بسیج تقدیر و تشکر نمودند و خواستار همکاری و اطلاع رسانی جهت استفاده از ماسک شدند آقای اسفندیاری به موضوع بهداشت در امر کرونا در اماکن صنعتی و اداری گزارشی ارائه نمودند آقای رشوند ضمن تبریک روز پرستار و تشکر از خدمات مسئولین بهداشت شهر و تشکر از همراهی مردم و کسبه در طرح محدویتها و همکاران شهرداری واحد خدمات شهری آتش نشانی و درآمد تقدیر و تشکر نمودند اعضای شورا از خدمات مسئول خدمات شهری جناب آقای مهندس کاظمی تقدیر و تشکر نمودند و همچنین آقایان مهر آراء و حسینی و پرسنل آتش نشانی تقدیر و تشکر نمودند.

در روز 7 دی 99 اعضای محترم هیات رئیسه شورا بهمراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری از مرکز بهداشت شهر شریفیه بازدید نمودند و از پرسنل خدوم مرکز بهداشت تقدیر و تشکر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.