به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر؛ ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، به قیام 17 شهریور سال 1357 و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران ستم شاهی، به برخی مشکلات از جمله رودخانه های شرقی ، غربی و دعوت از بسیج سازندگی و همچنین دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان جهت پیگیری مشکلات ورزشی شهر و تکمیل اورژانس مطالبی بیان نمودند.

*-آقای نظری گزارشی از کمیسیون بهداشت و برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان در شهرداری برای پرسنل شورای اسلامی و شهرداری برنامه های کمک های اولیه تخلیه اضطراری و آموزش های امداد ارائه نمودند.

*-حاج آقا حسن لی در خصوص عدم ارائه گزارش ماهیانه طبق ماده 79 به شهردار تذکر نمودند و در ادامه خواستار ارسال گزارش ماهیانه شهرداری به شورا شدند.

*-آقای بهتویی گزارشی از کمیسیون ورزش درخصوص مشکلات ورزشی و دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان ارائه نمودند.

*- آقای مهندس خانی نیز گزارشی از پروژه های عمرانی سطح شهر و همچنین بازدید خود از این پروژه ها، گزارشی را ارائه نمودند، در ادامه ایشان خواستار حضور شهردار محترم در جلسه و همچنین توضیحات لازم در خصوص مراحل ابلاغ رای کمیسیون ماده صد به شهروندان شدند.

*-در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد و درخصوص جرائم کمیسیون ماده صد نیز اعضاء محترم شورای اسلامی شهر بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.