” بسم الله الرحمن الرحیم “

به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای نظری شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر؛ ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین ( ع ) مطالبی در این خصوص  بیان نمودند، ایشان در ادامه گزارشی از جلسه اعضاء شورای اسلامی با مدیر عامل آبفای استان در خصوص انشعابات دامداری ها و جرائم مصارف دامداریها ارائه و از پیگیری شورای اسلامی شهر، جهت حل این مشکل در اسرع وقت و تقسیم وظایف در هفته آینده توسط اعضای شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات شهری شدند. ایشان در مورد مشکلات اجتماعی بنگاه های سطح شهر و اجاره به مجرد ها و افراد مشکوک که اعتراض بسیاری از شهروندان را در پی داشته که مقرر شد از دادستان محترم و بنگاه داران سطح شهر دعوت و جلسه ای منعقد و تصمیمات لازم اتخاذ گردد ، درخصوص ورودی کوچه های خیابان شهید مدنی و جداول روسی که مشکلاتی برای شهروندان مشکلاتی به وجودآورده بحث و تبادل نظر گردید که مقر شد واحد عمرانی بازدید از این منطقه بعمل آورد.

*-در ادامه این جلسه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد و درخصوص مشکلات خدمات شهری خیابان شهید مدنی بحث و تبادل نظر گردید و از شهردار خواسته شد که پیگیری و گزارش را به شورای اسلامی ارائه و در خصوص رها سازی آب و فاضلاب به جداول مقرر شد از نماینده بهداشت و درمان دعوت به عمل آید.

*- حا ج آقا حسن لی، به قانون استناد بند 14 و ماده 55 در شرح وظایف شهرداری رفع خطر سیل از شهر که جزو وظایف شهرداری می باشد اشاره کردند که مقرر شد شهرداری در اجرای پروژه دیوار کشی رودخانه به اداره آب منطقه ای مشارکت داشته باشند .

*- مقرر شد با توجه به لحاظ نمودن بودجه برای راه اندازی تقاطع آذران یک، شهردار محترم گزارشی از اقدامات انجام شده و عملیاتی نمودن پروژه به صحن شورای اسلامی شهر حداکثربه مدت 10 روز ارائه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.