به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، تشکیل و با قرائت قرآن توسط حاج آقا حسن لی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن خسته نباشید و خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر و تبریک به مناسبت هفته بسیج، درخصوص مشکلات موجود در مزار شهداء و آرامستان، با توجه به گزارش ارائه شده توسط مسئول محترم حراست شهرداری، مبنی بر تخریب دیواره های پایین و ضلع جنوبی، سرقت اموال شهرداری ، نصب دیوار ضلع جنوبی و جنوب شرقی، نصب دوربین های نظارت تصویری، ایجاد نگهبانی، استقرار نگهبان و روشنایی مناسب محوطه، بحث و تبادل نظر گردید.  

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر درخصوص اتصال شهید باکری و شهید تندگویان که با درخواست اهالی محله، جهت رفت و آمد شهروندان به مراکز آموزشی، مذهبی و خدماتی،  بحث و تبادل نظر گردید. و در ادامه مقرر شد لایحه شهرداری در این خصوص به کمیسیون عمران ارجاع گردد.

*- آقای نظری  به موضوع لایروبی نهرآب واقع در ضلع جنوبی مزار شهداء که با درخواست باغداران می باشد اشاره و خواستار حل این مشکل شدند.

*- آقای مهندس خانی خواستار ادامه پیاده رو سازی روبروی مزار شهداء تا پایان و اتمام کار شدند و درخصوص پیاده رو سازی بلوار شهید بهشتی و با توجه به درخواست های شهروندان، مبنی بر اجرای جالیز  به جای بتن، ایشان خواستار همکاری و مساعدت شورا و شهرداری جهت انجام پیاده رو سازی شدند.  

*- در ادامه به مشکل تعدادی از شهروندان رسیدگی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.