به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، بخشدار محترم محمدیه، ریاست محترم کانون فرزندان شهدای استان و شهردار محترم تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*-  حاج آقا حسن لی ضمن خیر مقدم به میهمانان به موضوع شهداء که جایگاه ویژه ای در کشور مخصوصا در شهر شهید پرور شریف آباد دارند. و به کارهای فرهنگی شورا و شهرداری با نهادهای فرهنگی شهر اشاره و وجود برخی مشکلات فرهنگی، اجتماعی از جمله توزیع و فروش مواد مخدر برخی مفاصد اجتماعی در برخی مناطق و مشکل تصفیه خانه، باغات سنتی، ساختمان کتابخانه، سالن ورزشهای باستانی، انشعابات دامداریها و مزار شهداء اشاره و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

* –  آقای آخوندی بخشدار محترم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شورا و شهرداری، از برگزاری جلسه در روز آینده جهت پیگیری مشکلات شهر شریف آباد خبردادند.

*-  آقای علویری ریاست محترم کانون فرزندان شاهد استان، ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به جهت حمایت از مراسم تجلیل از مادران و همسران شهداء گزارشی از مراسم ارائه نمودند و به مشکل مزار شهداء و دفن افراد غیر شهداء و همچنین مسقف نمودن محل نماز میت اشاره و خواستار همکاری شورا و شهرداری در این موضوع شدند.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین به موضوع ساماندهی مزار شهداء، اختصاص اعتبار و ردیف بودجه از سوی شورا و شهرداری در سال جاری اشاره و خواستار همکاری و مساعدت مسئولین شدند. در ادامه ایشان خواستار جلسه مشترک با شورای اسلامی بخش محمدیه به جهت مشکلات این بخش شدند.

*-  آقای بهتویی خواستار ساماندهی مزار شهداء و مسقف نمودن محل نماز میت از طریق شرکت های تولیدی و همچنین پیگیری از طریق نمایندگان و مسئولین استانی ، پیگیری مشکلات حمل و نقل و درمانگاه شبانه روزی شدند.

* –  آقای نظری به موضوع مزار شهداء و دفن قومیتی اموات اشاره و خواستار اختصاص چند قبور برای خانواده شهداء و ساماندهی گلزار شهداء شدند.

* –  آقای قربانی از کارشناسان کانون شهداء استان، خواستار طرح ساماندهی و مطالعاتی مزار شهداء بصورت علمی و همچنین با حضور معتمدین، متخصصین و فرهنگیان،که یک طرح کارشناسی و جامع انجام پذیرد.

جلسه شماره ۲۷۸–مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶مصوبات شماره: ۸۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.