به حول و قوه ی الهی، جلسه ای با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم، ریاست محترم هلال احمر شهرستان البرز و  مسئول محترم خانه هلال شهر تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ملی شوراها و تشکر از زحمات همکاران شورا در تمامی عرصه ها و همچنین تبریک روز جهانی کار و کارگرو روز معلم، مطالبی را بیان نمودند.

*-  در ابتداء جلسه گروه سرود مصباح و پایگاه بسیج خواهران حضرت خدیجه کبری ( س ) با شرکت در جلسه شورای اسلامی شهر، روز شورا را تبریک گفتند و از خدمات ارزنده شورا تشکر نمودند..

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر نیز از حضور فعالان فرهنگی خواهران در جلسه شورا تقدیر و تشکر نمودند. در ادامه درخصوص مسائل فرهنگی، مشکلات عفاف و حجاب در سطح کشور، با یکدیگر بحث و تبادل نظر نمودند.

*- در ادامه ریاست محترم هلال احمر شهرستان البرز و  مسئول محترم خانه هلال شهر، به همراه چند تن از امدادگران با حضور در دفتر شورا، ضمن تبریک روز ملی شورا از خدمات ارزنده شورا و شهرداری تقدیر و تشکر نمودند. پرسنل آتش نشانی نیز ضمن حضور در دفتر شورا، روز شورا را تبریک عرض نمودند.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر نیز از حضور مسئولین هلال احمر و آتش نشانی تقدیر و تشکرنمودند.

*-  آقای سعادت مسئول هلال احمر شهرستان البرز نیز ضمن تبریک روز شورا و فعالیت های خانه هلال شهر شریف آباد در سال  1402 و برنامه های سال جاری با محوریت شریف آباد، توضیحاتی را ارائه نمودند.

*-  خانم پایرنج مسئول خانه هلال شهر نیز گزارشی از اقدامات خانه هلال از سال 1400 تاکنون بصورت تخصصی امداد، نجات و پزشکی در سطح شهر و کمک معیشت، اردوهای تفزیحی در چندین نوبت ، ایستگاه سلامت میز خدمت و کاروان سلامت اشاره نمودند. در ادامه ایشان به کمبود تخته وایت برد، صندلی آموزشی و ویدئو پروژکتور اشاره و مطالبی را بیان نموددند.

 بهمراه  کمیسیون ورزش ارائه نمودند.

*-  در ادامه حاج آقا حسن لی از کارگروه علمی و فرهنگی در زمینه های تحقیقات در شهر شریف آباد جهت بررسی مشکلات، کاستی ها و کمبودها جهت پیگیری و برنامه ریزی از سوی شورا و شهردار شدند در ادامه ایشان خواستار برنامه ریزی جهت احداث پایگاه هلال احمر در جاده قدیم  ( قزوین –  تهران ) محور شهر شریف آباد برای خدمات رسانی مطلوب به مردم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.