بسم الله الرحمن الرحیم
به حول و قوه الهی جلسه در مورخ 24 مهر 98 جلسه صمیمی و هم اندیشی بخشداران، شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان البرز با حضور جناب آقای احمد قدوسیان رئیس محترم شورای اسلامی شهر شریفیه،جناب آقای دکتر حسین هاشمی شهردار محترم شریفیه،جناب اقای جوانبخت مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین،جناب آقای محمد نصیری سرپرست محترم فرمانداری البرز در شهرداری محمدیه برگزار شد در خصوص تنوع وظایف ، تعدد خدمات و پرمخاطب بودن شهرداریها و خدمت صادقانه  شهرداری خدمت به مردم بحث و تبادل نظر گردید.

جناب آقای نصیری عنوان نمودند که مجموعه مدیریت شهری خصوصا” شهرداران جهت رفاه ، آسایش و آرامش مردم در طراحی برنامه های آتی ، تمامی جوانب و نیازهای شهر را در نقشه جامع و تفصیلی از جمله نیازهای آموزشی ، فرهنگی و ورزشی لحاظ کنند .

ایشان در ادامه افزودند همکاری شوراها با شهرداران زمینه خدمات بیش از پیش به مردم را فراهم ودر کنار ایجاد همدلی و وحدت توسعه و آبادنی شهرها را به همراه خواهد داشت .

رئیس شورا و شهردار شهر شریفیه قول مساعد و همکاری با آموزش و پرورش جهت احداث مدرسه در کوی شهید رجایی و آسفالت مدارس شهر خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.