به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورا تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی آغاز گردید.

*- آقای علویری ریاست محترم شورای اسلامی شهر، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای همکاران شورا درتمامی برنامه های شهری، در ادامه از حضور حماسی و پر شور مردم شهید پرور در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمودند. ایشان به موضوع برنامه راهبردی 5  ساله شورا و شهرداری در ابعاد مختلف و اهداف کلان از جمله؛ نظام اقتصاد، فعالیت و وظایف شورا، مطالبی را در این زمینه بیان نمودند.

*-  آقای بهتویی به موضوع تملکات در چندین نقطه و پر ترافیک شهر از جمله: انتهای خیابان ولیعصر، انتهای خیابان مسجد جامع، میدان امام. کوی مهدیه، اتصال خیابان شهید باکری و شهید تندگویان، منطقه آذران، باهنر ها اشاره و خواستار اولویت بندی در سال جاری شدند و همچنین ساماندهی انتهای آذرانها را خواستار شدند.

*-  آقای نظری به موضوع بهداشت و درمان اشاره و خواستار پیگیری و شبانه روزی نمودن درمانگاه شهر شریف آباد از طریق مسئولین کشوری و استانی، دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت با توجه به مطالبه عمومی شهروندان در سال جاری شدند.

*-  در این امر به پیگیری از طریق مسئولین، تقویت کشاورزی، دامپروری، گلخانه و همچنین فراهم نمودن بازارچه محلی در مناطق مختلف شهر، احداث سایبان نماز میت در مزار و احداث حسینیه در مزار جزء اولویت برنامه های شورا و شهرداری شدند.

*- آقای علویری به موضوع تشکیل جلسه کمیسیون ها در هر ماه حداقل یکبار و برگزاری یک روز جلسه برای کمیسیون ها در اول صبح هر هفته، جهت پیگیری مصوبات و ارائه گزارش به جلسه رسمی شدند.در ادامه ایشان خواستار ورود و خروج دقیق همکاران، ثبت در دفتر حضور و غیاب شدند.

1-  مقرر گردید، روزهای دوشنبه صبح هر هفته یکی از کمیسیونهای تخصصی شورا برگزار و همچنین  در خصوص رسیدگی به مشکلات مردمی تصمیم گیری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.