بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 11 اسفند 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای قدوسیان ضمن عرض تسلیت رحلت حضرت زینب (س) و مقام شامخ آن حضرت به گزیده ای از زندگانی آن حضرت پرداختند و خدمات آن بزرگوار پرداختند و به بند 12 ماده 80 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1 / 3 / 1375 با اعمال آخرین تغییرات و اصلاحات مقرر می دارد که تصویب بودجه شهرداری و شورای اسلامی شهر از وظایف ذاتی شوراست که با توجه به مشکلات و حجم بالای کاری مجموعه مدیریت شهری این امر تا حدودی عقب افتاده است . ایشان در ادامه از اعضای محترم هیات رئیسه و مسئول محترم حراست و پرسنل خدوم شهرداری بخاطر حمایت و همکاری با سرپرست محترم شهرداری تقدیر و تشکر نمودند . ایشان همچنین خواستار پیگیری و تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام از جمله پروژه های کتابخانه عمومی شهر و سالن آمفی تئاتر شهرداری و بوستان بانوان شدند . آقای قدوسیان همچنین با اشاره به پیگیری های انجام شده در خصوص تائید حکم شهردار منتخب خواستار پیگیری بیشتر از مدیریت استانی و کشوری در این خصوص در اسرع وقت شدند .
در ادامه حاضرین در خصوص ردیف درآمدی و هزینه های بودجه سال 1400 شهرداری بحث و تبادل نمودند.
سپس با توجه به اعتراضات کسبه خیابان ولیعصر مبنی بر فعالیت وانت داران و تداخل با کسب میوه فروشان ، هیات رئیسه خواستار ارائه طرح از سوی شهرداری برای ساماندهی و حل این مشکل شدند.
در ادامه اعضای هیات رئیسه و سرپرست شهرداری به اتفاق آقای آقاعلی نماینده ستاد اورژانس استان و آقای خلیل زاده اورژانس شهرستان البرز از ساختمان آتش نشانی جهت استقرار موقت اورژانس بازدید بعمل آوردند و همچنین در خصوص در نظر گرفتن زمین حیاط مرکز بهداشت جهت احداث اورژانس شهر بحث و تبادل نظر نمودند.
با حضور آقای مهندس بهنامی مسئول محترم واحد عمرانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده در سال جاری، با اشاره به کند شدن روند پروژه ها مخصوصا بوستان بانوان و کتابخانه و آمفی تئاتر خواستار توضیحات و تسریع در انجام این پروژه ها شدند .
در خصوص وجود سگهای ولگرد در سطح شهر با آقای اسفرورینی سرپرست محترم واحد خدمات شهری و اعتراضات مردمی و مشکلات بوجود آمده برای شهروندان بحث و تبادل نظر نمودند که آقای اسفروینی از قول مساعدت جهت جمع آوری آنها در سطح شهر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.