بسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 1 تیر 1400 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر ، جناب آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم و جناب آقای مهندس شعبانی معاون محترم شهردار شریفیه تشکیل شد.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان ضمن تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه و احمدبن موسی شاه چراغ؛ در این خصوص مطالبی بیان نمودند. در ادامه در خصوص جشن حضور مردم در پای صندوق آراء و انتخاب رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا و تبریک به منتخبین شهر شریفیه آقایان؛ آیت نظری اصل، حسن بهتویی, علی خانی , محمد حسن علویری و حیدر محمد حسنلی و از شهردار محترم و پرسنل شهرداری و نیروی انتظامی , هیات های اجرایی و نظارتی، فرمانداری , بسیج , مردم تقدیر و تشکر نمودند که صدای رهبر را شنیده و لبیک گفتند و از مراجع عظام تقدیر و تشکر نموده و انشاء ا… در دوره ششم , دوره اقتدار و کار آمدی و با شهرداری , متعهد ,متخصص, مدیر و مردمی برای شهر دوره خوبی باشد. از شوراهای دوره پنجم مخصوصا هیات رئیسه شورا و از شهردار سابق آقای دکترحسین هاشمی که بیش از 40 پروژه های عمرانی در شهر انجام دادند ،وهمچنین از سرپرست شهرداری آقای رشوند و آقای مهندس فلاح امینی شهردار محترم شهرتقدیر و تشکر نمودند.
در ادامه کار با پروژه های جدید، کار گروههای تخصصی 11 گانه تقدیر و تشکر نمودند. جناب آقای مهندس فلاح امینی ضمن تبریک به منتخبین جدید شورا و تشکر از مردم بابت حضور در عرصه انتخابات و رئیس جمهور انقلابی و اهل عمل مطالبی بیان نمودند ودر خصوص تفاهم نامه اورژانس که باید به دنبال خیر بود که مقدمات کار انجام شده و خیر نیز پیدا شده و در خصوص تجهیزات آتش نشانی مکاتباتی با خانم دکتر محمد بیگی جهت هماهنگی با سازمان شهرداری ها جناب آقای دکتر جمالی نژاد و همچنین مشکل حقوق پرسنل شهرداری و ماشین آلات آتش نشانی اقداماتی انجام شده است و همچنین در خصوص خودروی متوفی ، پیگیری هایی جهت تبدیل خودروی نیسان به این امر انجام شده ودر خصوص تفاهم نامه با راه آهن و جلسه با دادستانی قزوین و مدیر کل راه آهن شمال 2 در خصوص مکاتبات با آب منطقه ای جهت رودخانه های شرقی و غربی جهت ساماندهی آنها انجام پذیرفته و در حال پیگیری می باشد.
آقای قدوسیان با استناد به بند 4 و بند 33 ماده 80 وظایف شوراهای اسلامی شهر؛ جهت همکاری با سازمان اجرایی و پروژه های فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی و عمرانی اشاره و از شهردارمحترم خواستند در جلسه به این بندها استناد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.