ّسم الله الرحمن الرحیم

به حول و قوه ی الهی در مورخ 14 دی 99 جلسه هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شریفیه با حضور اعضاء و دبیر محترم هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و جناب آقای رشوند سرپرست محترم شهرداری شریفیه و جناب آقای خیری رئیس میراث فرهنگی شهرستان البرز برگزار گردید.جلسه با قرائت قرآن توسط آقای حسن بهتویی آغاز گردید.
آقای احمد قدوسیان درگذشت عالم جلیل القدر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفتند . ایشان در ادامه به مشکل قنات شریفیه و پیگیری های انجام شده و جلسات برگزار شده اشاره نمودند و خواستار اصلاح قنات و ورود این به شریفیه از طریق لوله گذاری شدند . ایشان در ادامه و با توجه به قدمت 1300 ساله شریفیه و راه تپه باستانی خواستار پیگیری و بازسازی و حفظ و نگهداری و تبلیغات آن شدند.
ایشان همچنین به حمام قدیمی شهر که کارهای مرمت آن در حال انجام است اما هنوز تکمیل نشده است اشاره نمودند و خواستار تکمیل این حمام و انجام کارهای فرهنگی و عمومی بیشتری شدند . آقای قدوسیان به قدمت راه چمان و همچنین وجود امام زاده چمان و عالم گرانقدر آیت الله ابوالحسن مهرویه صامغانی اشاره و خواستار پیگیری موضوعات تاریخی و فرهنگی شهر از طریق میراث فرهنگی شهرستان و استان شدند.
آقای خیری به اقدامات انجام شده در حمام قدیم اشاره نمودند و انجام کارهای فرهنگی و صنایع دستی در آنجا را بسیار با اهمیت دانستند . ایشان از همکاری و پیگیری موارد مطرح شده توسط اعضای شورا خبر دادند. آقای خیری خواستار برگزاری یک جلسه مشترک با حضور مسئولین مرتبط استانی و شهرستانی و کمیته های تخصصی به همراه بازدید از اماکن فوق شدند که مقرر گردید این جلسه در اسرع وقت شدند.
اعضای هیات رئیسه به برخی مشکلات دیگر از جمله تخریب بندهای سقف حمام قدیم اشاره و از آمادگی کامل شورا و شهرداری جهت مرمت و رسیدگی به موارد مذکور شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.