موضوع کمیسیون:  بررسی،  مشکلات منطقه مهاجرانی  ( شهید رجایی ) شهر شریفیه

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛  ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن خداقوت به همکاران شورای اسلامی شهر، و گرامیداشت عملیات کربلای 4 و شهدای غواص، به موضوع تشکیل اطاق فکر جهت توسعه شهر و بهره مندی از ایده های شورا در این موضوع، مسیر مشخص، تعیین راه و بهره گیری از افکار و ایده های شهروندان 3 موضوع و رکن اصلی کمیسیون می باشد اشاره نمودند. در ادامه ایشان درخصوص اراضی نیروی انتظامی ، 43 هکتاری و قوه قضائیه با بیان اینکه، باید جلسات مکرر برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردد و با توجه به مشکلات عدیده منطقه کوی شهید رجایی و بقیه مناطق شهر، که نیازمند بودجه های کلان می باشد. می توان از ظرفیت این اراضی مذکور استفاده نمود.

* –  آقای علویری به همکاری اعضاء شورای اسلامی شهر در کمیسیونهای شورا با واحدهای شهرداری و همچنین شخص شهردار در امور مختلف شهر و بررسی مشکلات شهر اشاره و خواستار استفاده از نظرات و افکار کارشناسان شهرداری و متخصصین امر شدند.

*- آقای نظری به همکاری متقابل شورا ، شهرداری و واحد های شهرداری جهت حل مشکلات شهر شدند.

*-  آقای بهتویی نیز خواستار برگزاری جلسات تخصصی برای هریک از مناطق شهر از جمله؛ مهاجرانی و تصمیمات لازم و عاجل برای هر منطقه شدند.

*-  حاج آقا حسن لی نیز به برخی مشکلات و کاستیها در شهر که از قبل باقی مانده،  اشاره و بیان نمودند که، نیازمند حرکت و تصمیمات ویژه از سوی شهرداری و شورا می باشد. در ادامه ایشان به برخی از  مشکلات منطقه مهاجرانی از جمله؛ 1 – ساماندهی رودخانه 2 – مدرسه 3 – خانه بهداشت  4 – مطالعه جهت مشکلات اجتماعی و امنیتی 5 – آبهای سطحی و فاضلاب 6- اماکن ورزشی  7- حمل و نقل اشاره و خواستار جلسات ویژه برای  هر کدام از مشکلات نامبرده شدند.

*-  مقرر گردید همکاران نقطه نظرات خود را در خصوص اراضی 43 هکتاری آماده و از مالکین اراضی مذکور دعوت بعمل آید.

*- مقرر گردید مشکلات عمرانی، شهرسازی ، خدمات ورزشی و سایر نیازها، توسط واحد های شهرداری در هر یک از  مناطق شهر، بصورت جداگانه احساء و به شورا ارائه گردد. اولویت منطقه مهاجرانی ( شهید رجایی ) حداکثر ظرف مدت 15 روز اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.