موضوع کمیسیون:  اولویت بندی پروژه های عمرانی سال 1402 و پروژه پل اتصال میرزای شیرازی

مشروح جلسه: به حول و قوه ی الهی جلسه ای با حضور اعضاء محترم کمیسیون عمران، شهردار محترم، مشاورین عمرانی و سرپرست واحد عمرانی شهرداری تشکیل و با قرائت قرآن توسط آقای بهتویی شروع شد.

*- آقای مهندس خانی؛ ریاست محترم کمیسیون عمران؛ ضمن تبریک عید مبعث و خیر مقدم به حاضرین و تقدیر و تشکر از واحد عمرانی و شهردار محترم به اهمیت موضوع پروژه های عمرانی در سطح شهر که باعث شور و شعف در بین شهروندان می شود. ایشان به موضوع اراضی 5/5 هکتاری و اهمیت آن در پروژه های عمرانی شهرداری و همچنین به پروژه مهم پل اتصال میرزای شیرازی و اولویت پروژه های عمرانی سال 1402  اشاره و توضیحاتی را ارائه و خواستار توضیحات مسئولین مربوطه شدند.

*- آقای مهندس نادری، گزارشی از مباحث فنی و قانونی پروژه پل اتصال میرزای شیرازی ارائه نمودند.  

*- حاجاقا حسن لی، ضمن تبریک عید مبعث، مطالبی در این خصوص بیان نمودند و در مورد اتصال پل میرزای شیرازی به مباحث فنی و مطالعه طرح مطالعات ترافیکی و تاسیساتی اشاره و خواستار رعایت این موارد شدند.

*- آقای علیپور توضیحاتی در خصوص اتصال پل میرزای شیرازی، از طراحی، مناقصه، انتخاب پیمانکار، استعلامات و جزئیات این پروژه ارائه نمودند.

*- شهردار محترم نیز در خصوص پروژه اتصال پل میرزای شیرازی و اجرای آن در اسرع وقت خبر دادند. و همچنین به اولویت بندی پروژه های عمرانی سال 1402 اشاره و  توضیحات لازم را بیان نمودند.

*- آقای مهندس فرمانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین به مباحث قانونی پیمان، سازه و عمران اشاره و خواستار استفاده از نیروی متخصص و همچنین سرپرست کارگاه در این پروژه شدند.

*- آقایان علویری، نظری و بهتویی نیز با توجه به مسائل فنی و عمرانی، خواستار رعایت این موارد در اجرای پروژه اتصال پل خیابان میرزای شیرازی شدند. 

*-  در ادامه آقای مهندس خانی به مسائل اجرای ماکت و نقشه سه بعدی در پروژه های عمرانی بزرگ شدند.

*- اعضاء محترم شورای اسلامی شهر، درخصوص اولویت بندی پروژه های عمرانی در سال 1402 از جمله : 1-  بلوار غربی و شرقی 2 – دیوار چینی رودخانه ها 3- ساختمان کتابخانه عمومی 4- مجموعه ورزشی شهرداری5 –  کفپوش معابر 6-  جدول کشی و آسفالت معابر خاکی شهر 7 – آماده سازی اراضی و تملکات. در سطح شهر شریفیه، بحث و تبادل نظر نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.